Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

cilleborgs ildere's parringsplaner 2012

Startet af Cille, 14. December 2011, kl. 21:46

Cille

Der kom  de 7 stk, det sidste jeg kunne mærke var en moderkage der ikke var kommet ud dengang.
En blev jo så aflivet(en pige), men de sidste 6 trives helt fint....der er 3 piger og 3 drenge.
En dreng bliver så "pelle haleløs" da iluna har spist hans hale....der er intet hale tilbage...han bliver dælme for cute :) <3

FerretParadise

Trist at du måtte aflive den lille pige, men det er jo hvad man nogen gange må gøre.  :'(
Men det er dejligt at høre, at resten af kuldet trives fint, også ham Pelle-Haleløs.  :)

Hov jeg gættede rigtigt antal.  :dans:
Ann Hillerslev.

Cille

Jeps Ann, og Bobbie i England havde også skudt på 7.

Jeg ligger ikke billeder ind før de er 1 uge.
Dvs på Facebook opdatere jeg mere, og der er der skam også billeder af dem allerede.
Her er linket til min dyrs side på fb http://www.facebook.com/pages/Cilleborgs-ildere-Ferrets/155655237860304

Julie


Lena og Peter

Et stort tillykke med dem... Jeg glæder mig super meget til at følge dem..  :)

Amazing Ferret

Hanne er DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM!!!!!

Skal ikke!! Skal ikke!!! Skal slet ikke!!!!!!!!!

Men sjovt nok så er der sørme en af hvalpene der kalder på mig  :fnis: :fnis:

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato  8. Marts 2012, kl. 16:59
Hanne er DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM!!!!!

Skal ikke!! Skal ikke!!! Skal slet ikke!!!!!!!!!

Men sjovt nok så er der sørme en af hvalpene der kalder på mig  :fnis: :fnis:

Hey hey hey....det godt nok din egen skyld :fnis:
Du havde sagt du ikke vil se dem de næste 8 uger, og det var dig selv der skrev idag at du ville komme hen og se dem :P

Amazing Ferret

Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2012, kl. 17:25
Citat fra: Amazing Ferret Dato  8. Marts 2012, kl. 16:59
Hanne er DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM!!!!!

Skal ikke!! Skal ikke!!! Skal slet ikke!!!!!!!!!

Men sjovt nok så er der sørme en af hvalpene der kalder på mig  :fnis: :fnis:

Hey hey hey....det godt nok din egen skyld :fnis:
Du havde sagt du ikke vil se dem de næste 8 uge og det var dig selv der skrev idag at du ville komme hen og se dem :P

Jamen altså  :( Når der nu er lang tid til jeg selv får så må jeg gramse på dine  :fnis:

Cille

Det lød lidt frækt :lol:
Men det er da ikke noget du nødt til hvis det er "tortur" :P

Cille

Citat fra: Cille Dato 12. Februar 2012, kl. 22:03


Jeg forventer lidt sjove farver ,standard, pastel og muglivis med aftegn ....og måske choko (hvem ved :fnis:)
Pris for hvalpe fra dette kuld: 1800kr og Angora 2100kr
Til udlandet : 3300kr  og Angora 3600kr

Forventet fødsel fra ca omkring d. 24 Marts

Det blev så en dag før tid.
Hvalpe er født idag d 23/03
Jeg vil tro hun er færdig, da hun har puttet sig med de små og de sidder på en pat.
Der kom 5 i alt, men en var ikke helt færdig bygget(det var en dreng og han var albino)
Så medmindre der ikke er flere , så er de et tøse kuld på 4 (en er albino) :dans:

Lena og Peter


Cille

Takker...så de bare de der 2 dage vi skal over :)

Julie


the bird

AAAARRRRGGG... jeg skulle aldrig have været gået ind på din hjemmeside .. din parring mellem lady karisma og sun ser alt for dejlig ud, sådan et lille langhåret uhyre der ligner farmand kunne være fantastisk i min stue  :lol: men manden ville sgu nok vride hovedet af mig   :fnis:

Cille

Tak Julie :D

Der kommer så nok angora før den parring.
Mellem Medusa og Gongon.... håber jeg da :D
Men det kommer en parring mere på som ikke er nogen af stederne endnu....der kommer så nok ikke lige angora i første omgang.
Men hanner er da angora.
Så er der jo så også Manna der kan lave angora hvis jeg sætter noget på med angora i.... men det kræver så også hun gider gå i løb :fnis:

Så til folk med hvalpekuller så hold jer fra min side, og mine hvalpe tråde :lol:.... har fået at vide idag af Svette at hun ikke gider snakke med mig mere og jeg er dum :fnis: