Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ny start ny hjemmeside

Startet af katja, 3. Januar 2012, kl. 21:08

katja

Da jeg er blevet skilt og mir gamle efternavn var det navn jeg giftet mig til og brugte som opdrætternavn, har jeg valgt af skille mog af med mit efternavn, og starte på en frisk

så min nye hjemmeside hedder  www.ilderhytten.dk

jeg ved der er stavefejl på siden da jeg er ordblind, men bare ret mig hvis jeg har stavet noget forkert

kom gerne med ris og ros, det bliver ikke taget negativt, da jeg jo gerne vil gøre siden bedre,

håber i vil ta et kik
ejer af 7 dejlige trolde,

Lena og Peter

En dejlig hjemmeside... Er glad for din nye start...  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Rigtig fin hjemmeside!!

Kan se du skal lave kuld med hermans datter, og nu er det ikek for at tværre i hans død, men måtte han ikek over regnbuen på grund af kræft? Nok bare mig der har misforstået det ;)

katja

hej jo han er gået over regnbuen, dyrelægen sagde det var en godartet knude i bugen, men den sad ved hjertet og de organer der var der, så det ville koste ham livet hvis vi opereret den den ud, og da jeg ikke ville ha han skulle have smerter blev han aflivet

det er helt ok du spørg, ellers får man jo ingen svar :)

jeg er også selv blevet opereret for godartet sysler-knuder mellem mine tarme, sidst var for 2,5 år siden, og nu er den kommet igen og er stor så skal nok opereret igen, jeg ved godt jeg er menneske og han var ilder, men godartet knuder er det samme på alle pattedyr, og er ikke arveligt

derfor har jeg heller ikke nogle skrupler ved at lade Hilda parre op :)

og spørg endelig hvis der er noget i vil vide eller grupler over :)
ejer af 7 dejlige trolde,

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nej det ka jeg godt forstå du ikke ville lade ham pine med :( Havde valgt det samme!

dejligste

Håber din nye start bliver god for dig  :)
Har kigget på din hjemmeside, og lagt en hilsen  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

FerretParadise

Der er en ting jeg undre mig over.
Ilderbanden (Peter) lånte Herman til en parring sidste år, hvor han selv beholdte hvalp en han til avl, og solgte en tæve til avl til Ferrets of Milkyway (Marianne).
Da Herman så blev aflivet blev de to hvalpe taget ud af avl.. Det må der jo ha været en grund til??
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato 15. Januar 2012, kl. 13:59
Der er en ting jeg undre mig over.
Ilderbanden (Peter) lånte Herman til en parring sidste år, hvor han selv beholdte hvalp en han til avl, og solgte en tæve til avl til Ferrets of Milkyway (Marianne).
Da Herman så blev aflivet blev de to hvalpe taget ud af avl.. Det må der jo ha været en grund til??

Det var faktisk os derfor at jeg undrede mig lidt!

FerretParadise

Citat fra: FerretParadise Dato 15. Januar 2012, kl. 13:59
Der er en ting jeg undre mig over.
Ilderbanden (Peter) lånte Herman til en parring sidste år, hvor han selv beholdte hvalp en han til avl, og solgte en tæve til avl til Ferrets of Milkyway (Marianne).
Da Herman så blev aflivet blev de to hvalpe taget ud af avl.. Det må der jo ha været en grund til??
Sikke en sprogspasser jeg er, men håber I forstår hvad jeg mente.  :lol:
Ann Hillerslev.