Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sov godt lille Viktor

Startet af Minority ferrets, 27. Januar 2012, kl. 22:38

Minority ferrets

så kom dagen vi frygtede :( Du fik det bare værre og værre. I dag var din pote helt tyk af den stafylokokker infektion du havde fået. Du kunne næsten ikke rejse dig for at komme mig og Jimmy i møde da vi kom for at få dig til dyrlægen sammen med mor og Pernille.
Du var mit et og alt!!!! Min dreng og min fortrolige. Du slikkede min kind når jeg var ked af det og nu er du her ikke til at gøre det lige nu - det er slet ikke til at bære. Du har ALTID været der for mig, lagt øre til meget og hørt mange hemmeligheder som ingen andre nogensinde vil vide noget om. Vi har bare været igennem alting sammen - du og jeg, vi var uadskillelige. Jeg var kun 10 år da vi hentede dig, så jeg kan slet ikke huske eller ordentligt forestille mig et liv uden dig. Du var jo min lillebror. Når det tordnede og vi var alene hjemme hoppede du op i sengen til mig og sov selvom du godt vidste at du ikke måtte. Du var bare den bedste ledsager en stille og genert pige kunne ønske sig.
Sov godt lille Viktor <3 Jeg elsker dig og du vil ALTID være ved mig lige der hvor du fra aller første øjekast indprintede dit imødekommende smil og dine store brune øjne - lige der hvor min kærlighed opstår.
Jeg savner dig allerede, men lov mig at du nu kan lege godt med Freja, Taz og Kani og jagte Arwen lidt fra mig ;) Jeg ved du har det bedre nu min store bløde vatklump <3

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua


Vh. Marianne

katja

Kondolerer  :(

det gør mig meget ondt,
ejer af 7 dejlige trolde,

Lyspunkt

#3
Det gør mig ondt at læse. Der er intet ved at miste væsner man holder af :(
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Maria

Jeg kondolerer. Det er altid trist når ens elskede dyr ikke er der mere.

Lenac

Kondolerer, det er virkelig aldrig nemt.
xoxo Malene <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr kondolere mange gange søde! Kan virkelig forestille mig hvor hårdt det er at miste sin hundeven gennem så mange år!!!

lille_jill


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Tak alle sammen..... Det er sgu en hård tid for os!!!!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

NemoToft