Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

PFF's Gizmo sovet ind

Startet af Anitta PFF, 17. Februar 2012, kl. 16:32

Anitta PFF

Gizmo sov ind 24 dec. 2011, efter længere tids kamp med dårlig mave og vægttab :(
Ære være dit minde Gizmo  <3 Du er meget savnet  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Amazing Ferret

Åhhh den dejlige Gizmo  :( Sov godt smukke dreng

Julie


lille_jill


Cille


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Farvel Gizmo.... Du var simpelthen bare så dejlig en ilderdreng. Mine dybeste kondolancer Anitta. Jeg ved at du elskede ham meget højt.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Kondolerer :( Puha, det var mange på kort tid :(

Vh. Marianne

Anne

Søde Gizmo.. jeg husker tydligt første gang jeg mødte ham, jeg havde aldrig set den farve før og alle gæsterne på naturhistorisk i århus var tossede med ham. Han var danmarks første rigtige sorte ilder og jeg vil altid huske ham som noget særligt.

Anitta PFF

Tusind tak  <3

Gizmo havde en MEGET speciel plads i vores hjerter, han var en unik ilderdreng  <3 <3
Gid vi kunne have dem hos os for evigt !

Anne, Vi husker også dagen på historisk museum, alle forelskede sig i Gizmo og han blev puplikums favorit  :D
Han var også utrolig smuk, mange troede det var en mink Gorm gik med på armen..   Smiler varmt  <3
Vi savner ham ubeskriveligt meget, hans lige finder vi desværre nok aldrig igen... !!!
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira