Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Infinity's Calista sovet ind

Startet af Anitta PFF, 17. Februar 2012, kl. 16:37

Anitta PFF

Calista sov ind d. 14 febr. 2011, Alison opdagede en knude i hendes mave 26 Januar, og var sikker på det var en lymfekræftknude.
Calista fik implantat og sat i Prednisolon behandling, der desværre kun gav hende 3 uger... ;(
Puha, vi har mistet mange på kort tid, alderen er imod os nu  :(

Hvil i fred min skønne pige, du og de andre har givet os så mange gode år, med ubeskrivelige dejlige minder  <3
Savner dig og de andre ;(  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Amazing Ferret


Julie


lille_jill


Cille


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua


Vh. Marianne

Anne

Jeg blev så ked af det da du skrev den anden dag :( Joas mor skulle jo blive 10 år mindst!

Hvil i fred søde Calista.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anitta PFF

Tak skal i have alle sammen  :)

Svar til Anne:   Havde også håbet at Calista skulle blive ældre end godt de 6 år  :(
2 måneder mere, så havde hun nået minimum alderen på de 6 år, jeg ønsker de små totter helst skal nå og leve i  :(

Nu må Calista leve videre i sine børn, som i andre kan nyde godt af, i forhåbentlig mange år endnu  <3 :D
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Anne

Det er til geneæld umuligt ikek at nyde hendes børn. man siger jo at de bedste ting i livet er gratis, og i vores tilfælde er det nok ikke helt løgn når man ser på Joa...

Anitta PFF

Citat fra: Anne Dato 18. Februar 2012, kl. 17:01
Det er til geneæld umuligt ikek at nyde hendes børn. man siger jo at de bedste ting i livet er gratis, og i vores tilfælde er det nok ikke helt løgn når man ser på Joa...

Det varmer vores hjerter, at i er blevet så glade for Joa  :D

Tror en del der har hvalpe efter Calista, kan nikke genkendende til hvor adrætte og intelligente de egentlig er, nogle blev MEGET overrasket..
Alison's Dorthea, (efter Calista & Gizmo) kravlede lodret på en mustensvæg, Alison havde i huset..
Dorthea kunne en masse, Alison aldrig havde oplevet ildere kunne før...    Hihihihi
Nu kan man ærger sig over der ikke er flere af Calista's hvalpe som gik videre i avl  :(
Dorthea nåede at få 1 kuld, inden hun døde af leversvigt, efter tarminfektionen  :(
Dorthea's datter Irma, som Alison har, er også blevet steriliseret!
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Dark Crystal Ferret

Jeg kondolerer virkelig mange gange Anitta. Det var godt nok mange så hurtigt. Og så herlige dejlige smukke og helt fantastiske lille Calista. Gud hvor er det altså bare trist at tænkte på.

jeg vil give dig ret i det sidste du skriver. Felina er til dato også den mest intelligente ilder jeg nogensinde har mødt. Og selv nu, her hvor hun snart fylder 4 år, kan hun stadig overraske mig med hvad hun kan finde ud af. Man kan ligefrem se hende sidde og udregne hvert et spring og bevægelse i hovedet før hun går igang.
Det er en helt fantastisk pige, fra en helt fantastisk mor. Og jeg er bare så glad for hun er min, og glad for at jeg fik lov at købe hende dengang.

Jeg har tændt lys her til aften for alle dine smukke og pragtfulde dyr. Dine dyr har altid været unikt, især Gertrud som du ved jeg altid har forgudet.. Jeg håber ved gud du klare den Anitta, for jeg ved dine dyr var dit et og alt. Og du forgudet dem hver og en. Jeg kan kun gisne om hvor svært du må have det lige nu.
Håber du har det godt, og alt er vel hos dig. Ønsker dig den bedste fremtid fremover.