Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvil i fred min elskede Kenzo!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 2. Marts 2012, kl. 18:43

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Verden er simpelthen bare så uretfærdig! det har den bevist i dag og det har været den hårdeste dag i mit liv indtil nu!
I dag har vi måtte tage afsked med et nært "familiemedlem" og min bedste ven! Det er ikke til at forstå du er væk og jeg håber hele tiden jeg kan høre dig komme trampene.
Dit liv blev så uretfærdigt kort, sølle 2 år 6 mdr. og 3 dage!
Vi har kendt dig siden du blev født og du blev med det samme vores midtpunkt! du var den bedste ven man kan ha og et venskab som vores oplever man ikke tit. Du har været der for os altid, og særligt da Morten var udsendt var du men lille stjerne! Du kunne for det meste muntre mig op og når jeg var ked af det og bange kom du med det samme og satte dig foran mig, lagde din pote på mit lår og lagde hovedet let på skrå og kiggede på mig med store trøstende øjne!
Vi har delt så mange oplevelser sammen du og jeg og jeg sætter pris på hver og en!
Desværre blev du ramt af en forbandelse, en frygtelig sygdom der ikke kunne helbredes! Vi vidste godt at du ikke ville holde for evigt, men at afskeden skulle komme nu er slet ikke til at forstå! Ville ønske vi kunne ha helbredt dig! Men nu kunne dine hofter bare ikke mere, og vi kunne knapt lufte dig uden det var efterfuldt af så mange smerte! Det var bestemt ikke værdigt!
Det kunne være svært at tro på du var syg, du som var sårn en glad hund altid! Og jeg er sikker på du selv prøvede at ignorere det!
Men Kenzo min elskede hund og bedste ven, det gør så frygtelig ondt og jeg vil savne dig og huske dig for altid! Du har så stor en plads i mit hjerte og et venskab som vores kan aldrig glemmes!
Hvil i fred min dejlige ven, jeg trøster mig ved at du nu er fri for smerter!
Jeg ELSKER dig og vil ALDRIG glemme dig!



Jeg ved godt at kenzo ikke er en ilder, men jeg sys han fortjente en tråd og jeg er sikker på at han selv troede han var en ilder nogen gange!

PiaLyng


lussingen

Det gør mig virkelig ondt :( Han ser ud til og lyder til at have været en helt fantastisk hund <3
Kondolerer :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille


AlisVolatPropiis

Jeg håbede virkelig der ville gå mange år før det blev for slemt :( jeg føler sådan med dig, det må simpelthen være et af hundeejerens værste mareridt.
Hvil i fred smukke Kenzo. Du har virkelig udfyldt din rolle og dine ejeres hjerter hernede.

Soelberg`s SUN ferret


mette11

Kondolerer mange gange. Han var virkelig en smuk hund og jeg ved at han var elsket over alt på denne jord og du gjorde alt hvad du kunne for ham  :(

Sølvsten

Føler med dig Anna. Hvil i fred Kenzo

Dyrenørden

Føler virkeligt med dig! Kondolere mange gange! Han var en smuk hund!

Lena og Peter

Vi kondolerer... Det går bare altid så ondt..  :'(

KariN

Kondolerer mange gange Anna :(

Han var en rigtig smuk hund, jeg har så ofte (som du også ved) siddet og savlet over billeder af ham.. Det er på ingen måde fair at hans liv blev så kort..

Sender jer en masse varme tanker
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

mange kondolancer og tanker herfra

RIP Kenzo
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill

Hvil i fred, søde Kenzo :(
Han var virkeligt en fantastisk hund og vil altid huske ham for det venskab han kunne have med selv de mest irriterende ildere. Det viste virkeligt hvor godt et sind han havde, når de bare kunne få lov til at vade rundt på ham. Han var virkeligt en ener. Det er virkeligt trist, at i ikke kunne få flere år sammen.

dejligste

Sender varme tanker og knus til jer, det gør mig virkelig ondt  :(
Sov sødt smukke Kenzo.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3