Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvil i fred min elskede Kenzo!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 2. Marts 2012, kl. 18:43

Dark Crystal Ferret

Har virkelig så ondt af dig Anna. Det var bare alt for tidligt for dejlige Kenzo, det er ikke retfærdigt han skulle herfra så hurtigt.
Jeg kondolerer mange gange, og du ringer bare hvis du får brug for at snakke ik søde <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tak alle sammen for jeres søde tanker og kondolancer!! Det er bestemt rart!

Men puha hvor er det frygteligt at miste ham! Jeg savner ham så meget at det gør fysisk ondt i mit hjerte og bryst konstant, kan stort set ikke tænke på andet end ham!
Jeg har været alene hjemme idag og det har været frygteligt!!! Her var så stille og jeg følte mig så alene uden ham at jeg var nødt til at gøre rent indtil Morten havde fri fra arbejder så jeg ikke bare sad og tudede i sofaen hele dagen! Men selv det at gøre rent gjorde mig ked af det og satte mig i et dilemma! For det var så frygtelig hårdt at støvsuge hans pels af møblrne og tæppet! Det føltes ikke rart, men jeg gjordet det alligevel! Det kan jo ikke sidde der for evigt!
Dog kunne jeg ikke nænne at fjerne en plet hår på det ene gardin ved havedøren fordi den mindede mig så meget om når han skulle ud og hans så snurrede rundt om gardinet af glæde!!

Og så har jeg det enormt dårligt med at han er i jylland på krematoriet! Jeg kan ikke lade været med at tænke tanker som: Hvad nu hvis de ikke behandler hans krop ordentlig. Altså håndteringen og opbevaringen inden hans skal brændes. Og tænk nu hvis de slet ikke brænder ham, men bare begraver ham et eller andet sted. Tænk hvis de fællesbrænder ham og jeg bare får noget tilfældigt aske!? osv. osv.!
Men han skulle gerne være brændt i dag og jeg prøver virkelig at bilde mig ind at selvfølgelig så behandler de hans krop med respkt, brænder HAM og er omhyggelige med at det er HANS aske jeg får hjem!!
men puhhha det er svært! Jeg vil bare gerne ha "ham" hjem nu, så jeg kan passe på ham!!!


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Julie

Årh nej, det er jeg virkelig ked af at høre. Han lyder til have været en rigtig skøn dreng, og når du har uploadet billeder af ham, har jeg altid tænkt at han ser utrolig godmodig ud. Jeg håber du snart får ham hjem fra Jylland igen, så du kan få bare en smule ro i hovedet. Mange tanker herfra

Dark Crystal Ferret

#21
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  5. Marts 2012, kl. 20:27
Tak alle sammen for jeres søde tanker og kondolancer!! Det er bestemt rart!

Men puha hvor er det frygteligt at miste ham! Jeg savner ham så meget at det gør fysisk ondt i mit hjerte og bryst konstant, kan stort set ikke tænke på andet end ham!
Jeg har været alene hjemme idag og det har været frygteligt!!! Her var så stille og jeg følte mig så alene uden ham at jeg var nødt til at gøre rent indtil Morten havde fri fra arbejder så jeg ikke bare sad og tudede i sofaen hele dagen! Men selv det at gøre rent gjorde mig ked af det og satte mig i et dilemma! For det var så frygtelig hårdt at støvsuge hans pels af møblrne og tæppet! Det føltes ikke rart, men jeg gjordet det alligevel! Det kan jo ikke sidde der for evigt!
Dog kunne jeg ikke nænne at fjerne en plet hår på det ene gardin ved havedøren fordi den mindede mig så meget om når han skulle ud og hans så snurrede rundt om gardinet af glæde!!

Og så har jeg det enormt dårligt med at han er i jylland på krematoriet! Jeg kan ikke lade været med at tænke tanker som: Hvad nu hvis de ikke behandler hans krop ordentlig. Altså håndteringen og opbevaringen inden hans skal brændes. Og tænk nu hvis de slet ikke brænder ham, men bare begraver ham et eller andet sted. Tænk hvis de fællesbrænder ham og jeg bare får noget tilfældigt aske!? osv. osv.!
Men han skulle gerne være brændt i dag og jeg prøver virkelig at bilde mig ind at selvfølgelig så behandler de hans krop med respkt, brænder HAM og er omhyggelige med at det er HANS aske jeg får hjem!!
men puhhha det er svært! Jeg vil bare gerne ha "ham" hjem nu, så jeg kan passe på ham!!!



Åhh søde Anna. Hvor har jeg bare ondt af dig altså :'( Det er bare ikke let sådan noget. Men forstår dig ganske udmærket. Det er så hårdt at gå og rydde op og finde sit hjertebarns ting og sager rundt omkring i huset. Hvor ville jeg ønske jeg bare kunne flyve over og give dig et kæmpe knus lige nu og ligge skulder til hvis du fik brug for at græde.
Kenzo vil også altid stå for mig som en special hund. Du ved hvor lidt jeg bryder mig om hunde jo... men selvom jeg ikke mødte Kenzo ansigt til ansigt, så husker jeg stadig alle de søde videoer du sendte til mig hvor han legede glad med ilderene. Og jeg har lige siden syndes han var så herlig og sød. Og så ændrede han måske også mit syn en smule på det at have en stor hund og ildere i samme hus :-$
Ville ønske jeg kunne gøre dig glad igen søde. Men jeg håber du ved jeg er her, som jeg også skrev sidst. Du skal ikke sidde alene og være knust, husk du har massere af venner der virkelig gerne vil være der for dig hvis du får brug for os.

Anne

Der er slet ingen tvivl om hvor meget du elskede Kenzo, og jeg føler virkelig med dig, for sorg i form af et stort brændende hul i ens bryst er ikke til at holde ud.

Jeg kan tydeligt huske de videoer du viste med ham, hvor Morten kom hjem og Kenzo der ventede på ham. Det var noget der rørte mig dybt og endnu et bevis på at dyr kan føle glæde og en eller anden form for kærlighed.

Det er ikke retfærdigt at I ikke fik lov at have ham længere, HD er virkelig noget af det ondeste indenfor hunde :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tusind tak!! det varmer urtoligt at folk har kunne se udfra billeder hvor fantastisk en dreng Kenzo var! At hans personlighed har brændt så meget i gennem og folk der slet ikek har mødt ham kunne se de dejlige kvaliteter han havde!!

Vi mødte meget tvivl i starten fra folk(ikke herindefra så vidt jeg ved) der ikke mente vi magtede en så krævende hund eller at han ville kunne fungere med ilderne! Men alle disse menensker har vi heldigvis kunne bevise det modsatte for! Næsten alle i vores omgangskreds har holdt rigtig meget af ham og dem der var bange for store hunde eller havde et dårligt syn på schæfere er blevet total omvendt efter at ha mødt  kenzo-evigtglad!!

Og så har han jo været den bedste hundestorebror overfor ilderne man kunne tænke sig! Han forstod virkelig at man skulle passe på dem og at størrrelsesforholdet var noget anderledes!! Han var så sød og toldmodig og fandt sig i alt som Jill skriver! Hr flere videoer hvor han "leger" med anubis og man bare kan se anubis gnasker ham i ørene osv! Han finder sig bare i det og ligger poten på ham og trækker ham af! Dejlige kræ!!
Og Coda havde en underlig ide om at han skulle proppe hele sit hoved ned i Kenzos ører og tjekke ud hvad det var for et huld!!


Ahhh det bliver dejligt at få ham hjem hvor han hører til!!!!

lussingen

Der er vist ingen der kan være i tvivl om, hvor højt elsket han var. Jeg synes det er så dejligt at høre, hvordan han har haft det med ilderne. Og at han har kunne omvende nogle mennesker med fordomme, det er jo helt fantastisk. Han har da virkelig fået udført en fantastisk mission her på jorden, den korte tid han trods alt var her. Det må være dejligt at tænke tilbage på.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Puha så kom Kenzo endelig hjem! Enormt lettende, men så blev jeg lige mindet om at det er rigtig nok at han ikke er her mere!
35 kg hund blev til knapt 2 kg aske! Så skal vi bare finde en pæn urne til ham! Sys ikke de havde nogle passende ved kræmeringsstedet!

Ahh hvor jeg savner mit larmende, svinene og heelt fantastiske skrummel <3

NemoToft