Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Klage over for intelligente dyr

Startet af lussingen, 10. Marts 2012, kl. 08:56

lussingen

Host host... Så er den "gal" igen :fnis:
Da jeg stod op i morges og gik ind til dyrene, mødte der mig et besynderligt syn :S De havde på finurlig vis fået åbnet det ene skab, hvor der er sko i. ALLE sko/støvler m.m var væltet ud, og i prutbakken stod en af mine fine sandaler nok så fint i hjørnet :X
Som Ann ganske rigtigt nævnte, så var de alle meget trætte her til morgen, men det tror fanden når de har moret sig med gummistøvle-kast og sandal-stabling :X
Ud over det, så var ALLE såler hevet ud af diverse sko og støvler, så nu er der lige et lille puslespil at gå igang med, for ikke at nævne at begge mine par klip-klapper har de fineste tandmærke-dekoreringer :S

Stig er blevet beordret i Silvan NU, så de ikke gentager nummeret i aften :lol:

Jeg er helt sikker på, at det er Jackson og Bølle-Barlow der har været iscenesættere på dette :nej: De er godt nok kloge de 4 banditter <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Tog du ikke et billede?? Jeg ville da godt sidde og grine lidt af det...eller det gør jeg så allerede!!  :fnis: :fnis: :fnis:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 30. April 2012, kl. 16:45
Tog du ikke et billede?? Jeg ville da godt sidde og grine lidt af det...eller det gør jeg så allerede!!  :fnis: :fnis: :fnis:

Min første tanke var faktisk, at jeg skulle tage et billede, men jeg havde ikke min mobil på mig :( Og jeg skal ærligt indrømme, at da jeg endelig havde fået tømt skabet for ildere, og jeg havde fået smidt alle skoene ind igen, så skyndte jeg mig ud :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl


lussingen

Så var Sundance´s tur til at vise sit høje intelligensniveau :fnis:
Da jeg kom hjem, lukkede jeg dyrene ud. Jeg gik derefter ud i køkkenet og forberedte aftensmaden. Dyrene havde så fundet ud af, at de kunne pille frontdelen af en skuffe på en kommode :S Da jeg ikke kunne få den på igen, satte jeg den fast med gaffatape og gik derefter ud i køkkenet igen. Der går ikke mere end 5 minutter, så hører jeg nogle piv-lyde ude fra gangen. Jeg skynder mig derud, og der står Sundance og kradser tapen af.... det er så ikke det værste- Oppe på kommoden hænger Bølle-Barlow i gaffatapen :fnis: Hun sad faktisk temmelig fast :fnis: Fjollede Sundance sådan at hænge lillesøster til tørre :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato  7. Maj 2012, kl. 18:06
Så var Sundance´s tur til at vise sit høje intelligensniveau :fnis:
Da jeg kom hjem, lukkede jeg dyrene ud. Jeg gik derefter ud i køkkenet og forberedte aftensmaden. Dyrene havde så fundet ud af, at de kunne pille frontdelen af en skuffe på en kommode :S Da jeg ikke kunne få den på igen, satte jeg den fast med gaffatape og gik derefter ud i køkkenet igen. Der går ikke mere end 5 minutter, så hører jeg nogle piv-lyde ude fra gangen. Jeg skynder mig derud, og der står Sundance og kradser tapen af.... det er så ikke det værste- Oppe på kommoden hænger Bølle-Barlow i gaffatapen :fnis: Hun sad faktisk temmelig fast :fnis: Fjollede Sundance sådan at hænge lillesøster til tørre :lol:

:fnis: Jeg er helt sikker på at Barlow har forsøgt at stoppe Sundance og at han så er blevet godt træt af sin søster, hvorpå hun endte hvor hun gjorde.. :fnis:

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato  7. Maj 2012, kl. 18:22
Citat fra: lussingen Dato  7. Maj 2012, kl. 18:06
Så var Sundance´s tur til at vise sit høje intelligensniveau :fnis:
Da jeg kom hjem, lukkede jeg dyrene ud. Jeg gik derefter ud i køkkenet og forberedte aftensmaden. Dyrene havde så fundet ud af, at de kunne pille frontdelen af en skuffe på en kommode :S Da jeg ikke kunne få den på igen, satte jeg den fast med gaffatape og gik derefter ud i køkkenet igen. Der går ikke mere end 5 minutter, så hører jeg nogle piv-lyde ude fra gangen. Jeg skynder mig derud, og der står Sundance og kradser tapen af.... det er så ikke det værste- Oppe på kommoden hænger Bølle-Barlow i gaffatapen :fnis: Hun sad faktisk temmelig fast :fnis: Fjollede Sundance sådan at hænge lillesøster til tørre :lol:

:fnis: Jeg er helt sikker på at Barlow har forsøgt at stoppe Sundance og at han så er blevet godt træt af sin søster, hvorpå hun endte hvor hun gjorde.. :fnis:

:fnis:Jeg tror du har ret :ja: Barlow er nemlig blevet voksen, så hun mener at drengene skal tage at droppe alt deres hvalpepjat :lol: Og ja, så gik det som det gjorde :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato  7. Maj 2012, kl. 18:06
Så var Sundance´s tur til at vise sit høje intelligensniveau :fnis:
Da jeg kom hjem, lukkede jeg dyrene ud. Jeg gik derefter ud i køkkenet og forberedte aftensmaden. Dyrene havde så fundet ud af, at de kunne pille frontdelen af en skuffe på en kommode :S Da jeg ikke kunne få den på igen, satte jeg den fast med gaffatape og gik derefter ud i køkkenet igen. Der går ikke mere end 5 minutter, så hører jeg nogle piv-lyde ude fra gangen. Jeg skynder mig derud, og der står Sundance og kradser tapen af.... det er så ikke det værste- Oppe på kommoden hænger Bølle-Barlow i gaffatapen :fnis: Hun sad faktisk temmelig fast :fnis: Fjollede Sundance sådan at hænge lillesøster til tørre :lol:
Det minder mig om Emil fra Lønneberg hvor han hejser sin lillesøster op i flagstangen  :fnis:

Vh. Marianne

FerretParadise

Mig minder det om de der klamme klistrede bånd man brugte i gamle dage til at fange fluer med.  :fnis:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Så er det man måske er lidt lykkelig for det ikke er udstillingstid ligenu :P stakkels Barlow..

Eliza

Ej mette det ville jeg virkelig gerne have set billeder af  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  8. Maj 2012, kl. 11:34
Ej mette det ville jeg virkelig gerne have set billeder af  :lol:
Også mig..  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Til alle Jer der ønsker billeder af dyrenes tossestreger, så kommer der her nogle af Bølle-Barlow :fnis:

I går skulle jeg lige ind og ordne ildernes værelse. Inani og Barlow fik lov til at komme med ind og gøre rent, og de to tøser hyggede sig gevaldigt :)
På et tidspunkt skal jeg lige skrive en sms til Stig, og jeg står helt stille med telefonen i hånden. Lige pludselig kommer Barlow blæsende op ad mit ben og render videre op på min skulder. Det gør hun nu temmelig tit, så det var ikke så overraskende. Hun plejer gerne at sætte sig på min skulder og følge med i hvad jeg laver. Hun hopper ALDRIG nogle steder... ALDRIG. Det vil sige lige indtil i går. For lige pludselig letter hun direkte lodret fra min skulder og hopper op i loftlampen :S Da jeg stod med mobilen i hånden nåede jeg at tage et billede af hende. Jeg holder dog på hende, da jeg var bange for at hun skulle falde ned.

Her hænger hun i lampen, der er gået "lidt" i stykker


Sådan her ser lampen ud efter hendes lysekronesvingning


Hvor jeg dog elsker vores dyr <3 Kedelige er de ikke :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

 :lol: :lol: :lol: :lol:  :lol: åh hvor er det godt  :dans: Tak for billederne ;)

Catli vil virkelig også gerne op i øjenhøjde og kravler gerne op, men har lovet Ronnie at lære hende fra det efter Crush fik lavet lange flænger i hans ben, da han lavede samme trick om sommeren  :X
Hvad gør hun når i har bare ben?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.