Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Farvel min elskede Ditmar

Startet af Sussie, 15. Marts 2012, kl. 13:03

Sussie

Det startede sådan her: http://ferretopia.eu/index.php?topic=6848.0

Han fik binyrebarkhormonbehandling, men det virkede slet ikke som det skulle. Hans blodsukker blev normalt, men han ville stadig ingenting spise og han tabte sig med lynets hastighed.

Jeg tog ud til Allison i Ballerup i stedet for min egen dyrlæge, da jeg gerne ville have ham ultralydsscannet. Vi måtte dog vente en lille uges tid på at scannermanden havde tid til at komme forbi med bilen, så i mellemtiden blev Ditmar behandlet for mavesår/mavebetændelse, da han også var begyndte at skære tænder og Allison så flere tegn på at han havde ondt omkring mavesækken.

Det hjalp dog heller ikke og han begyndte at blive meget usikker på bagbenene. Det var forfærdeligt at tvangsfodre og medicinere ham og det hele var bare noget lort.

Ultralydsscanningen viste at hans binyrer, milt og en enkelt lymfeknude så for store ud, men det var svært at fastslå noget med sikkerhed. Så Allison og jeg aftalte at han måtte åbnes og hvis det så helt forfærdeligt ud, måtte han bare sove ind direkte.

Aldrig har jeg tudet så meget inden en operation. Jeg kunne knapt nok tale med Allison, for jeg vidste bare at det var sidste gang jeg så ham levende.

Han havde rigtigt nok insulinoma, men han han havde også meget store svulster på binyrerne af den ondartede slags, som var vokset rundt om hovedvenen og gjorde det umuligt at fjerne. Ydermere havde det også spredt sig ind i milten. Allison sagde at hun kunne fjerne den ene binyre og 70% af den anden, men at det ville blive ved at sprede sig til de andre organer og at der slet ikke kunne gøres nogen forhåbninger om at Suprelorin ville hjælpe. Så vi blev hurtigt enige om at det var bedst at han sov ind.

Det var i går at det skete :( I aftes begravede vi så vores elskede Dut. At have en rask og glad fyr, uden det mindste tegn på sygdom, til at se ham slået helt ud på en måned, har virkelig været et kæmpe slag i ansigtet på os. Jeg havde godt nok aldrig nogensinde ventet, at det kunne gå så voldsomt for sig.

Farvel Dutson  <3 Vi glemmer dig aldrig.




ilderhjemmet

Vi kondolerer og sender varme tanker til jer, vi har selv et par gange prøvet med tvangsfodring og medicinering for tilsidst at måtte opgi', føler med jer

RIP Ditmar
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten


Tanja11

kondolere mange gange.
Hvil i fred Ditmar :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

AlisVolatPropiis

Åh nej Sussie -hvor er det bare forfærdeligt at høre :( det gør mig så ondt!...hvil i fred Ditmar..smukke dreng

Julie


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kondolere så mange gange!
Det er altså helt frygteligt så mange vi må tage afsked med for tiden!
Føler virkelig med jer!!

Hvil i fred ditmar!

Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gange... Det gør altid ond og miste en at sine totter...  :(

Cille


KariN

Kondolerer mange gange :(

hvor er det altså bare uretfærdigt..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Hvor er det bare trist - Kondolerer mange gange :'(

Dyrenørden


mette11


lille_jill


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.