Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Flinkeste Freja.

Startet af lizzy171002, 26. Marts 2012, kl. 19:34

lizzy171002

Så kom dagen.

Du havde kun været hos os i ganske kort tid før vi fandt ud af at du var syg. Vi elskede dig alligevel, selv om du kom til at koste os så mange dyrelæge-besøg.

I dag døde Freja, min anden Ilder, men den første jeg har mistet. Hun havde binyrekræft, som var gået uopdaget hos hendes tidligere ejer.
Da jeg fik hende var det allerede for sent at opererer det væk, men vi gav ikke op. Hun fik et superlorin implantat i håb om at det ville afhjælpe hendes symptomer og forlænge hendes liv. Det hjalp en smule, hun fik mere energi og livsmod. I nogle måneder virkede det næsten som om hun slet ikke var syg.
Med Freja's hjælp gik min familie fra at være en smule bange og mistroiske over for Ildere, til at holde af dem.
Hun vandt alles hjerter med hendes kærlige væremåde, og hendes blidhed. Hun var venlig og sød, og hun bed aldrig.
Min niece elskede at komme og besøge hende, og selv Calvin var pludselig ikke så skræmmende. Hun havde altid et blidt slik og en nusser til alle der vil have det.

Det gik så hurtigt. Lige pludselig begyndte det at gå ned ad for hende. Hun tabte sig og tabte sig, mistede modet, og al hendes energi den sidste uge. I går, sent søndag, begyndte hun at virke forvirret, og omtåget. Hun cirklede sig selv, var bange, og virkede næsten blind. Dyrelægen sagde at hun nok havde fået en hjerneblødning. Der var ikke noget at gøre, end at lade hende sove ind. Hun havde kun boet hos os i 7 måneder, men det føltes som om hun havde været her altid. Undskyld, jeg sidder og tuder. Calvin er også trist. Han kan ikke forstå hvor hans veninde er henne, og vil puttes med hele tiden. Vi trøster hinanden.

Sov sødt, Frejamus. Vi savner dig.

R.I.P. Freja

Shamua

Kondolerer :( Hun lød til at være en dejlig pige <3

Vh. Marianne

Tanja11

kondolere mange gange :(
har næsten selv lige mistet min første ilder
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

FerretParadise

Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Kondolerer :( det er så hårdt sådan noget

lizzy171002

Mange tak. Hun var virkelig også en dejlig pige. Jeg er så ked af at det gik sådan.

R.I.P. Freja

lille_jill


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret


dejligste


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

mette11


Lena og Peter


KariN

Kondolerer mange gange :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Det lyder som om at I gav hende en fantastisk sidste tid, selv om tiden med jeg blev alt for kort :(

Sølvsten

Hvil i fred Freja.

Jeg er sikker på Freja har haft en god tid hos dig.