Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Farvel elskede Cyrill

Startet af FerretParadise, 4. April 2012, kl. 09:24

FerretParadise

Selvom du var den mest stille dreng her hjemme, så er her alligevel underligt tomt uden dig.
Jeg sidder her med min morgenkaffe, imens Jezebel leder efter dig, og det gør mig ret trist, for jeg ved, at hun elskede dig meget højt.
Aylen er også anderledes her til morgen, du var hendes bedste ven, og nu skal hun finde en anden der vil putte med hende om natten, eller når de andre tøser er hårde ved hende.

Jeg har længe vidst, at du ikke var helt rask, men indtil nu, har vi ikke kunnet sætte fingeren på hvad du fejlede. Ingen undersøgelser hos dyrlægen viste noget, så jeg nød bare tiden med dig. Sidste sommer sagde jeg, at jeg ikke troede at du ville være her til jul. Det var du så heldigvis, og du havde det godt og legede og havde det rigtig sjovt og godt.

I lørdags blev du dårlig, du ville ikke spise, du dirrede og ville helst bare sove. Så Mette og jeg tjekkede dit blodsukker. Det viste 3,0. Lort tænkte jeg, det var bestemt ikke godt, insulinom. Vi ventede så et par timer, og tjekkede det igen, og da viste det 1,5. Jeg gav dig noget honning, det kunne du godt nok ikke li, men du var bestemt heller ikke vant til at få sådan noget. Lidt senere tjekkede vi så dit blodsukker igen, og håbede på, at det kunne få det op på normalen, men nej, det var kun kommet op på 2,0. Undskyld skat, fordi vi måtte plage dig på den måde, du kunne ikke li, at vi sådan stak i dig og klemte dig på halen.

Jeg vidste da, at vi skulle sige farvel til hinanden. Jeg ville ikke til at medicinere dig hver dag og stikke dig i halen, som du bestemt ikke kunne li, for at forsøge at udsætte det uundgåelige. For hvis skyld??  Du ville jo ikke blive rask af det, desværre, jeg ville i bedste fald få lidt længere tid med dig, men du ville ikke blive rask.

Så i går eftermiddags sagde vi farvel til hinanden. Det var så trist, dit liv blev alt for kort, du blev kun knapt 5 år. Jeg håber jeg har formået, at gøre det til et sjovt liv, fyldt med glæde og kærlighed.

Obduktionen viste at du havde tre knuder i bugspytkirtlen, som også havde spredt sig lidt fedtvævet udenom kirtlen. Plus der var forandringer på dine binyre. Du fik et implantat i 2010, for at forebygge binyrekræft, og jeg tror, at havde du ikke fået det, så havde du også haft den sygdom. Men der var i hvert fald forandringer på dem.

Lidt senere i dag skal jeg hente dig hos Allison, og så vil jeg køre dig hjem til Mette, hvor du vil blive begravet i haven. Du elskede at være hos Mette, så da vi ikke har Landet mere, vil det blive stedet hvor du skal hvile.


Her er jeg nede efter dig i Bochum, vi sidder og venter på toget hjem til Danmark.


Du blev med det samme bedste ven med Zefyren.


















Dette billede tog jeg af dig bare en uge inden vi skulle sige farvel.

Ja jeg kunne blive ved med at finde billeder af dig, men må nok hellere stoppe her.
Du var en meget højt elsket dreng af alle ildere her hjemme, netop fordi du var sådan en god dreng.
Det trøster mig at tænke på, at du nu er sammen med dine venner Luna og Zefyr igen, I var så glade for hinanden.

Farvel min skatte Cyrillemussemanden.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kondolere mange gange :( Ved hvor smertefuldt det er at måtte sige farvel til en god ven og tomheden bagefter.

Hvil i fred Cyril og kom godt over på den anden side hvor der helt sikkert står en masse båttende venner og tager i mod dig!

katjap


Lena og Peter

Vi kondolerer alle sammen..  :(

Vi viste jo godt at han var syg, men det var alligevel en kedelig besked at få... Han var en dejlig dreng, så vi ved vil blive savnet..  :(

Cyrill, kan du komme godt over regnbuen. Vi ved at du vil blive modtaget godt af dine gamle venner på den anden side.

lussingen

Kære, søde Cyrill <3

Jeg synes godt nok det er svært at skulle skrive i denne tråd, for det gør mig så ked af det, at du ikke er her mere :( Jeg ved dog, at din madmor traf den rigtige beslutning, for jeg så dig jo selv i lørdags, og der var du absolut ikke frisk.
Herhjemme har vi så mange gode og sjove minder om dig. Vi har været så heldige at passe dig en del gange, og det er noget der er faldet i god jord. Stig og Jannich faldt for dig med det samme. De kunne ikke stå for din charme <3 Du vidste præcis, hvordan du skulle lokke en godbid ud af dem, det krævede ikke mere end at du rullede om på siden og lå og charmede <3
Du har ligget og set fjernsyn på Stigs mave inde i stuen. Det vil sige, det var nok mest Stig der så fjernsyn, for du lå og fik din skønhedssøvn <3 Jannich har altid været vild med dig. Du elskede at få lov til at komme ind og lege på hans værelse, og især syntes du at det var sjovt at hoppe i hans seng :) Det kunne få dig til at båtte <3
Kan du huske dengang du blev passet herhjemme, hvor vi kom meget sent hjem om aftenen? Jezebel og Juana var også med. I skulle sove i løbegården inde i stuen, og jeg skulle liiiiige tage Jer ud af transportkassen...... Det gik helt fint med pigerne, men du blev en værre bandit, der sprang ud af kassen, drønede ud i gangen, mens du båttede, for til sidst at løbe ind på Jannichs værelse, hvor du elskede at være. Jeg måtte virkelig på jagt efter dig, for du syntes det var så sjovt at gemme dig bag alt legetøjet mens du båttede af mig <3

Det betyder meget for os alle 3 herhjemme, at du kommer ud i vores have og ligge. Du var så glad for at være her, og nu får du også lov til at blive stedt til hvile her.

Søde Cyrill, du var den elskeligste dreng man kunne tænke sig, så mild, så god og så kærlig <3

Hvil i fred søde skat, vi vil kigge efter din stjerne på himlen i aften <3

De kærligste hilsner
Stig, Jannich og Mette

Her kommer lige lidt billeder af dig herhjemme fra <3

Her ligger du på maven af Stig og hygger inde i stuen <3


Her er du på tur i haven en af de gange vi passede dig


Og her ligger du og hygger


Og her udfører du det berømte charmetrick <3


Søde Cyrill, tak fordi vi fik lov til at være en del af dit liv <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Søde Cyrill jeg synes din madmor var fjollet, da hun sagde, at hun ikke troede hun havde dig til jul. Hun fik da heller ikke helt ret, men hun kendte dig så godt og kunne nok mærke der var noget der ikke var rigtigt :( Du er en sej lille fyr der trods alt klarede den lidt længere.
Måske for lige at vinde den sidste rosette til din madmor og være der lidt for Aylen og bare nyde dine venner og madmor.

Det er godt for dig du fik fred og ikke skulle en masse sygdom og lidelse igennem, det er jeg sikker på du sætter pris på.

Sov godt Cyrill du var en dejlig sjov, spøjs og sød ilder <3


Elsker det billede hvor du laver dit charmetrick for det er sådan jeg husker dig bedst <3


Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

rikki

Jag beklagar verkligen sorgen:(
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

AlisVolatPropiis

Kære Cyrill
Jeg har ikke helt ord ligenu, kun tårer -men du betød virkelig meget for mig -og din bror Cosmo.
Hvil i fred med viden om du rørte en masse mennesker meget mere end man skulle tro.
<3


Farvel Brormand...

lizzy171002


R.I.P. Freja

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

PiaLyng


mette11

Åh nej sikke noget lort  :( Det er jeg virkelig ked af at læse  :'( Kondolerer rigtig mange gange.

Cille

Kondolere og sender et trøstekram :(

Barky

Farvel søde dejlige rare Cyrill. :'(

Jeg kan huske den allerførste gang jeg mødte dig. Du charmede dig lige ind i min næse... <3
Hils vore gamle venner deroppe!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Så rejste endnu en af de "gamle" over regnbuebroen. Sov godt Cyrill :'(