Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel elskede Cyrill

Startet af FerretParadise, 4. April 2012, kl. 09:24

Sølvsten


KariN

Kondolerer mange gange Ann, det kom godt nok bag på mig at jeg skulle se denne tråd allerede nu :(

Sødeste Cyrill, jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, du var en helt speciel dreng som charmerede dig ind i hjertet på alle du mødte på din vej. Jeg husker den første gang jeg mødte dig på en gåtur i Frederiksberg have, du båttede rundt og hyggede dig og jeg var fuldstændig solgt på stedet! Du er far til Cassiopeia og jeg kan i hende se dit skønne sind og dine smukke mandelformede øjne.

Hvil i fred smukke dreng, hils på den anden side
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Elskerfritter2012

 :X JEG GRÆDER - tårene løber ned af mine kinder - skør er jeg!! men er helt rørt over dit indlæg  :'(  han var så sød  <3
Minderne om vores egen kamp for at redde vores dejlige tøser.
Jeg kondolerer mange gange...

Håber der kommer en masse søde hvalpe - en masse glæde når navi føder  :)

Knus
Henriette

Elskerfritter2012

#33
Et liv slutter - et fødes... sådan er livet.  Håber der kommer en masse dejlige hvalpe fra Navi <3

Knus
Henriette

Citat fra: Elskerfritter2012 Dato  8. April 2012, kl. 10:38
:X JEG GRÆDER - tårene løber ned af mine kinder - skør er jeg!! men er helt rørt over dit indlæg  :'(  han var så sød  <3
Minderne om vores egen kamp for at redde vores dejlige tøser.
Jeg kondolerer mange gange...

Håber der kommer en masse søde hvalpe - en masse glæde når navi føder  :)

Knus
Henriette