Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Zallie

Startet af Barky, 14. Maj 2012, kl. 19:58

CMS

Kære Zallie,

Det har været en sand fornøjelse at kende dig! <3 Du var en diva uden lige, men smuk og charmerende som du var, kunne du altid slippe afsted med det. Du har sat dit lille pote-aftryk i mange menneskers hjerte og hukommelse, og du vil være savnet. Du har sammen med din søde madmor altid været en del af ilderverdenen for mange af os, og det virker forkert, du ikke er her længere. Jeg er dog ikke et halvt sekund i tvivl om, det var det rigtige tidspunkt, din mor sagde farvel til dig!

Jeg håber, du møder alle dine venner på den anden side af regnbuen! Vi skal nok passe på din madmor hernede, men kig ned og hold øje med hende engang i mellem! <3
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Hvil i fred Zallie

AlisVolatPropiis

Zallie, du forlader skisme den her verden som du levede i den. Med alt ære og stolthed i behold. Du var aldrig en ilder der gad beskræftige sig med ynkelighed og sygdom, og jeg ved du fik sagt tydeligt til din elskede madmor (for ja gud elskede du hende -på din helt egen nådige måde) at du ikke ville visne helt væk pga en sølle sygdom. at du havde været igennem nok med den nu og at du ville afsted nu...mens du stadig var gudesmuk og kunne holde hovedet højt og ærefuldt. Din madmor kunne ikke være i tvivl -hun kender dig så godt, i har delt mange år sammen.

Ingen kan nemt give slip på en ilder som dig! Du var helt din egen, du var en diva...eller som vi så ofte tiltalte dig...en ægte lille dronning...en dronning af Valby, en dronning af især din madmors men også vores andres hjerter.
Du var en fantastisk personlighed og en skønhed uden lige.

Og med et skævt smil gennem alle mine tårer -din mor har godt nok lavet en flot video!! så vil jeg sige...Gud velsigne Dronning Zallie of FerretParadise, den eneste ene. Må hun hvile i fred.

Du var så højt elsket -og tilbedt. <3

Julie

Årh nej. Det gør mig virkelig ondt Julia :(

Barky

Tak skal I alle sammen have for alle jeres tanker og søde hilsner, det varmer utroligt meget at vide at hun også har berørt jeres liv, om ikke personligt, så igennem mig...
Det er meget meget mærkeligt at hun ikke er her mere. Jeg bliver ved med at kalde Maleika for Zallie. Og så undskylde bagefter.
Der er en kæmpe tomhed, som er mere markant af at jeg nu kun siger godnat til 1 ilder.

Da jeg sagde farvel til hende igår, takkede hun mig på den yndigste vis ved at være næsten i søvne, men alligevel give mig nogen slik så jeg kunne få at vide at det var ok. Jeg troede aldrig at jeg skulle have hende så længe, men når man ser hinanden hver dag, og det pludselig er slut... Det er hårdt. Rigtig hårdt.

Tusind tak skal I have.. Det mener jeg virkelig. Tak.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

#20
Puha.. Jeg både elsker og hader den her tråd :S Jeg elsker den fordi den virkelig viser hvor unik en pige Zallie var og hvor stærkt jeres bånd er <3

Kæreste Zallie,

Jeg har slet ikke ord for hvor ondt det gør at du ikke længere er i blandt os, du er en af de ildere der har været i miljøet her længere end jeg har og en af dem der skulle være her altid.  Som du har gjort det med så mange andre, så tog du mit hjerte med storm allerede første gang jeg mødte dig, du var travlt optaget af at rydde alle dine bolde op efter dine venner, igen igen, havde rykket på dem. Du var en ener på alle måder, så sød og kærlig men samtidig enormt bestemt og viljestærk. Du levede i sus og dus hos din madmor og du styrede det hele med en hård og kærlig pote <3

Det var rigtig hårdt at sige farvel til dig i går, men samtidig så smukt, fordi du selv havde taget beslutningen og virkede så afklaret med det.. Du var så sød og forsikrede din madmor om at det var okay hele vejen igennem.

Sov sødt smukke silver prinsesse <3

Kæmpe kram til dig Julia, igen vi er lige her, du siger bare til

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

NemoToft

Kondolere Julia  :(
Knus og tanker Dolly

Anitta PFF

Kondolere mange gange Julia ;(

Ved hvor meget Zallie betød for dig, det må være et enormt tab ;(

Det føles som om en epoke slutter, når vi mister vores gamle ildere, de har betydet så utroligt meget for en, og de har vakt så meget glæde og dejlige minder, for os mennesker der har haft fornøjelsen af at være en del af deres liv  <3

Hvil i fred Zallie, du var en helt speciel ilderpige, og vil blive husket af mange  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira