Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Et uventet farvel

Startet af Barky, 16. Juni 2012, kl. 22:10

Dark Crystal Ferret

#15
Det er stadig svært at finde ord. Jeg kan stadig ikke fatte det helt. Der er ingen tvivl om hvor meget din lille pige var elsket bland alle os der havde mødt hende. Hvor elsket hun var af dig....  Hun var en enér på alle måder. Hun havde et hjerte af guld. Og hun er nok en af de ildere man nok altid vil huske tilbage på med varme tanker og et glimt i øjet.

Det er så uretfærdigt at hun skulle flås fra dig så tidligt. 4 år er jo slet ingen alder.... slet ikke for så dejligt et væsen som Maleika var.

Jeg håber hun fik en god rejse over regnbuen. Jeg har næsten ikke kunnet tænke på andet end dig lige siden jeg så det, Julia. Jeg ville så inderligt ønske jeg kunne sige, gøre eller sende et eller andet som kunne hjælpe dig i din smerte. Men jeg kan kun sende dig alle de kram og tanker jeg har.
Jeg kondolerer mange gange.


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

ilderhjemmet

mange varme tanker og kondolancer  :(

RIP Maleika
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Malene

Sov sødt lille Malleleika :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Kondolerer mange gange, det er slet ikke retfærdigt det her :(

Hvil i fred smukke pige!  <3

Vh. Marianne

NemoToft


lille_jill

Hvil i fred smukke pige  :(

Barky

Tusind tak skal I have... <3
Det varmer rigtig meget at vide at hun vil blive savnet af så mange mennesker, og at hun har gjort et indtryk som ikke er blevet glemt.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Hvil i fred smukke ilder.

Mange tanker til dig Julia.

Eliza

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne og også lidt mine egne, for hun var virkelig en smuk pige og selvom jeg ikke kendte hende sådan rigtigt personligt, så er jeg slet ikke i tvivl om hvor stor en personlighed hun faktisk havde og jeg holdt rigtig meget af hende.

Hun var en ilder man ikke kunne andet end elske og holde af, vel også derfor hun havde sin egen fangruppe ;)

Hun vil altid i min verden være betegnelsen for hvordan en rigtig chokolade skal se ud. Gudesmukke tøs  <3

Farvel Maleika du vil blive savnet..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

the bird

Jeg nåede desværre aldrig og møde smukke Maleika, hun var en af de ildere jeg virkeligt glædede mig til at opleve, havde håbet jeg kunne få lov og opleve hende på falsterilderen, hun var den smukkeste lille prinsesse og på trods af jeg ikke kendte hende sidder jeg her med tåre i øjnene, livet er nogen gange skide uretfærdigt:(
søde Julia, jeg er så ked af det på dine vejne, men egentligt også på resten af verden, for det er et tab for os alle at dejlige Maleika er væk, hun var en ener, og en fantastisk en af slagsen, og verden ville aldrig være det sammen uden hende.. jeg er sikker på at hun har været absolut snot forkælet de 4 år hun boede hos Julia, hun kunne ikke få et bedre liv

hvil i fred smukke pige, nu sidder du på regnbuen og holder øje med din elskede madmor <3

Barky

Så har jeg fået resultatet fra Maleika's obduktion.

Det viste sig at hun havde en slags mavesår i tyndtarmen, som havde ødelagt protein optaget i tarmsystemet, og vistnok havde perforeret en del af tarmen.
Det er meget rart at det ikke er noget arveligt, og Alison sagde at vi ikke havde kunnet behandle det og at det var den rette beslutning at aflive hende.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Ja det må være meget rart at vide når det nu skulle være  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Nanna

Godt du fik svar, det er meget bedre end at gå uvidende rundt - og på en måde er det jo rart at vide du ikke kunne gøre andet.

Jeg var hos Lone i dag og fik vaccineret Nur og Keela, og jeg fik næsten tårer i øjnene da jeg så Zallies rosetter hængende i vinduet - det ser SÅ flot ud! Selvom Lone ikke helt er tilfreds, for hun vil bare virkelig, virkelig gerne have, at det ærer Zallie. Men det gør det! Ingen tvivl om det. Så smukt.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Barky

Jeg må tage ind og se dem snart... Lone skrev godt til mig at de var kommet op igen. :)

Det er nu ikke udelukkende kun Zallie's rosetter, det er fra Sirius, Albert, Alma, Zallie, Faunus og Maleika. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia