Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sov sødt elskede Loke-Langben.

Startet af lussingen, 24. Juni 2012, kl. 17:13

lussingen

I går blev en Sankt Hans aften, der desværre blev rigtig trist. Om morgenen da Loke stod op, gik han helt skævt. Han slingrede fra side til side, og han smaskede og slikkede sig om munden. Stig og jeg var helt enige om, at dette ikke var værdigt for Loke. Han var jo en dreng, der havde rundet de 5, og i marts måned var vi faktisk allerede klar til at sige farvel til ham, da han havde skræntet. Dette må Loke have overhørt, for mærkeligt nok, så livede han op og virkede på ingen måde syg.... Lige indtil igår morges :(
Jeg ringede derfor til KVL og fik en tid til ham om eftermiddagen. Loke blev aflivet og fik fred.

Kære elskede Loke-Langben <3
Vi har været velsignet med din tilstedeværelse i lidt over 4 år. Vi skulle finde en ven til Speedy, og det var vigtigt for os, at det var en SØD ilder og ikke sådan en bandit som Speedy var ;) Jeg havde skrevet det inde på forum, og der var flere søde mennesker der sendte links med ildere der var til salg. Og lige pludselig poppede din annonce op. Du lød som den perfekte ilder for os, og allerede dagen efter kom din tidligere madmor og besøgte os sammen med dig. Du blev købt på stedet <3 Du var så glad og båttede rundt. Vi var vant til at Speedy sneg sig langs panelerne, men det gjorde du ikke :fnis: Du var allevegne :lol: Du var så sød og mild og god og langsomt blev du gode venner med Speedy. Du viste og lærte ham, hvordan en rigtig ilder skulle være, og du hjalp ham ud af hans skal <3 Overfor os var du sød og kærlig, og dette var du overfor alle du mødte.

Vi har haft så mange sjove oplevelser sammen. Du havde din helt egen mening om tingene, men du viste den aldrig ved at bide, men derimod på din helt egen måde. F.eks dengang hvor madmormor var hernede og vi sad og spiste frøsnappere. Du mente, at madmormors frøsnapper var din og du stjal den :lol: Madmormor fik snuppet den fra dig og du viste din utilfredshed ved at skide på den bagefter.... Hvis du ikke kunne få den, så skulle INGEN have den :lol:
Eller dengang hvor vi skulle til Norge og vi skulle bo oppe hos Lars. Jeg havde lige fortalt, at du ikke havde nogen motorik, og at du faktisk var temmelig kluntet. Dette mente du at du skulle modbevise, for du præsterede at klatre lodret op af Lars´s kommode :fnis: Du havde lige pludselig fået sugekopper under poterne. Du stoppede dog ikke underholdningen her.... Du skulle både i vindueskarmen og pludselig havnede du også i desserten :lol:

Vi har været på mange udstillinger sammen og du har klaret dig flot. Vi har mange år gjort grin med din hårløse hale, men dette ville du ikke have siddende på dig. Da Bølle-Barlow flyttede ind sidste år, fik du pludselig alle dine hår tilbage, til trods for, at du havde haft rottehale i 3 år. Forelskelse kan gøre mange sære ting <3

Du har altid været meget vellidt i flokken. Alle har nydt at lege med dig og du har været sød ved de 4 banditter da de flyttede ind sidste år. Du har altid haft nemt ved at forelske dig i de skønne ilderdamer, desværre var det ikke altid gengældt 8) Du syntes Envy var dejlig, men hun bed dig i numsen og i halen :lol:

Vi vil savne dig frygteligt elskede Loke. Du har altid været noget helt særligt og du har betydet uendeligt meget for vores tilværelse som ilderejere. Jeg ved at Jannich havde rigtig svært ved at sige farvel til dig igår, men du har også været en stor og vigtig del af hans liv. Hans helt egen Loke-Boke <3

Nu ligger du ude i haven sammen med dine gamle venner: Binks, Muddi, Minnie og din kammerat Cyrill.

Tusind tak fordi du elskede os betingelsesløst og fordi vi har været så heldige at netop DU lige kom hertil. Tak for dit venskab, din kærlighed, din tillid og for din tid her i blandt os <3

Sov sødt elskede Loke <3


Lige nu driller photobucket, så jeg sætter billeder ind af dig, når det virker igen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Kondolere....tab er jo altid skide svært :(

Eliza

Sidder her og kæmper med tårerne, kan slet ikke forstå der er den her tråd om dig :( Lille søde loke <3 Du var en ilder man ikke kunne andet end elske.

Jeg er virkelig glad for at jeg fik lov til at være med til at dele nogle af de oplevelser med dig og jeg kan godt forstå du lige skulle vise dig lidt den dag hos Lars ;) der var jo flere ilderdamer du kunne imponere (Envy) og så skulle de der hybrider da ikke tro de var noget ;)

Ja Envy var nok ikke helt så vild med din skaldede hale, det er synd hun ikke fik set dig efter du havde fået håret tilbage. Jeg er sikker på hun slet ikke ville kunne stå for dig med din fine hale og ikke denne gang ville bide dig i måsen.

Søde søde Loke, sov rigtig godt. Du vil være savnet her på jorden og det bliver trist ikke at skulle høre om hvor sød og fjollet du er.

Tanker til din madfamilie..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Lena og Peter

Vi kondolerer mange gange.. Vi ved hvor højt Loke var elsket og at han efterlader et stort hul i mange hjerter..

Det er bare så kedeligt når de skal herfra... Mange tanker og kram herfra.. Specialt til Jannich..  :(

FerretParadise

Kondolerer mange gange søde Mette, jeg ved hvor højt Loke var elsket, og hvor svært det var for dig igår.  :(

Jeg er glad for, at jeg fik muligheden for at sige farvel til Loke, for jeg holdt rigtig meget af ham.

Jeg glemmer aldrig nede på Landet, hvor Loke var på besøg. Det var første gange jeg så Loke-Boke flippe helt ud i vild leg, og hoppe rundt på meget stive ben. Han var bare så sjov og sød.  <3

Og ja, i Norge hos Lars. Det har vi vel nok grinet af mange gange siden. "Åhh Loke er i desserten" :lol:

Når det bliver mørkt, vil jeg tænde et lys for ham.
Ann Hillerslev.

mette11

Kondolerer mange gange  :'( Loke var uden tvivl en fantastisk ilder  <3

Jeg vil aldrig glemme hans skaldede hale og dengang du opfandt hale-toupéen til ham  :fnis: Sjældent har jeg grint så meget af et billede.

lussingen

Tusind tak til Jer alle, hver og en <3 Jeres ord og tanker betyder rigtig meget for mig <3

Cille: Du har helt ret. Det gør så forbandet ondt hver gang :(

Elisabeth: Tak for dine søde ord <3 Ja, Loke skulle virkelig vise sig i Norge :lol: Han var simpelthen så sjov. Jeg er sikker på, at hvis Envy havde set ham MED hår på halen, så var hun faldet for ham med et brag <3

Peter: Tak for de søde ord <3 Det var et hårdt slag for Jannich igår :(

Ann: Det betød SÅ meget for mig, at du var med igår <3 Jeg er altid helt opløst når jeg skal sige farvel, og det er dejligt at have en veninde at komme ud til bagefter <3 Jeg skal love for vi har grinet mange gange af Loke... Dengang i sommerhuset, der gik han så også fuldstændig agurk :lol: Han havde det så dejligt og nød det i fulde drag. Og turen til Norge har vi også grinet af mange gange.
Jeg kommer også sådan til at tænke på dengang hvor vi skulle passe Cyrill <3 Der løb ham og Loke om kap i vindueskarmen, det var virkelig skægt, for de mindede så meget om hinanden de to drenge <3

Mette: Tusinde tak <3 Lokes hale er nok den mest omdiskuterede af slagsen her på forum :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kondolere rigtig mange gange! Det er aldrig sjovt at miste:0(
Han var super smuk ham loke! Håber han er kommet rigtig godt over på den anden side.
Hvil i fred fine ilderdyr!

lussingen

Her kommer lidt billeder af elskede Loke <3





Før :fnis:

Efter :lol:


Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

#11
Jeg håber det er ok at jeg smider lidt billeder ind af smukke Loke.







Loke var virkelig bare sådan en smuk dreng.  <3

Hvil i fred søde.  <3
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret


katjap


Louise V