Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sov sødt elskede Loke-Langben.

Startet af lussingen, 24. Juni 2012, kl. 17:13

Anne

Det gør mig ondt :( Han var virkelig en smuk dreng

Shamua

Selvom det var en rigtig dejlig og positiv mindetråd du har lavet til Loke, sidder jeg her med tårer i øjnene! Kondolerer med jeres tab.

Hvil i fred Loke  <3

Vh. Marianne

ilderhjemmet

RIP smukke loke - mange varme tanker til jer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie


Sølvsten

Hvil i fred Loke og manke tanker til dig og dine, Mette

KariN

Kondolerer mange ange med tabet af jeres søde Loke :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Endnu engang tusind tak til Jer allesammen for jeres søde ord og små historier/minder om Loke <3 Jeg er taknemmelig for, at han har gjort så stort et indtryk på så mange mennesker, og jeg sidder med et smil på læben når I skriver alle disse små historier om ham. Det er helt klart den bedste måde at mindes ham på. Tusind tak allesammen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Kondolerer Mette -han var en helt vildt smuk dreng...på mange måder mindede han mig om Zinus of FerretParadise -de to ejer en delt førsteplads i smukkeste silvere jeg nogensinde har set :) Og så var han bare sød og som du altid beskrev ham -en ilder med en vis potion humor og selvironi..der ikke tog ting som manglende pels på halen alt for højtideligt.

Hvil i fred smukke Loke <3

lussingen

Trine: Tusind tak for de søde og smukke ord om Loke <3 Jeg er meget stolt og glad over, at du sammenligner ham med Zinus, han var i mine øjne også meget meget smuk. Det gør en madmor glad og stolt <3
Loke var absolut en sød dreng, og med masser af humor, som han gerne delte med os andre :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Kondolerer endnu engang mange gange til dig og din familie, soede Mette.

Loke var bare en skoen smuk smuk dreng! Jeg mindes ogsaa ved Lars, da Loke var ALLE vegne (og du som sagde, ja jeg har bare gamle dyr med! De kommer ingen steder). Eller paa Dooking sidste aar, hvor vi fik fotosession - og Java...og Loke....og en hvalp! Han var god som dagen er lang, smuk og soed <3
Mange hilsner Christina

lussingen

Tusind tak Christina <3

Åhhh ja, Dooking... Det var så sjovt :lol: Og ja, mine gamle dyr overraskede godt nok i Norge. Loke kunne lige pludselig det hele. Det må være den norske luft der gjorde udslaget :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Miliah