Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tak for alt Speedy.

Startet af lussingen, 9. August 2012, kl. 23:33

mette11

Kondolerer rigtig mange gange.  :( Det er godt nok utroligt hvad i må gå igennem for tiden og slet ikke retfærdigt.

Eliza

Puha hvor må det være hårdt for jer allesammen :( det har da været en forfærdelig sommer.

Det er underligt han ikke er her mere for han var en af de ildere som mange kendte trods han ikke kunne lide nogle af os. Men han var sin helt egen smukke basse, som jeg i hvert fald aldrig vil glemme <3

En masse knus og kram herfra.. måske han bare savnede sine gamle venner så meget at han også måtte slutte sig til dem.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

åhhhh nej Mette, hvor vi dog føler med dig og familien, vi sender de varmeste tanker til jer og kondolerer mange gange for jeres tab  :(

RIP Speedy  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

....jeg husker stadig så levende Rie der fortalte hun havde mødt den her skønne ilderejer, med en ilder der hed Speedy som vidst nok var hybrid og meget glad for "gemmeskabet" :) han har fra første gang jeg hørte om ham bare haft den største personlighed og der er ingen tvivl om han var hos de rette mennsker -som elskede ham højt.
-han var -selv for os på afstand -noget helt specielt! en ilder man også bare ved ejer hele sin madmors hjerte og Mette alle mine tanker går til dig og familien -det har godt nok været nogle hårde måneder og nu endnu et knusende slag  :'(

I har min allerdybeste medfølelse :'(

Hvil i fred Speedy... :(

lussingen

Tusind tak til Jer allesammen for jeres søde ord og tanker <3 Det rører os virkelig dybt!
Jeg er glad for at Speedy har sat så tydeligere poteaftryk her på jorden, og selv folk der ikke har mødt ham IRL, føler de kender ham.
Det er hårdt at komme hjem og se, at han ikke er her mere. Der har været så mange rutiner og ritualer forbundet med at være madmor for Speedy og jeg elskede dem alle.
Jeg føler mig dog taknemmelig over at vi passer Chucky og Amina i øjeblikket, for det er dejligt at der fortsat er liv herhjemme. De bliver godt nok også kysset og krammet, hvadenten de vil det eller ej ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

katja

det gør mig meget ondt på jeres vegne, stort kram til dig og din familie,

R.I.P speedy,
ejer af 7 dejlige trolde,

Ferretale

Åh det er jeg virkelig ked af at høre :'(
Mange kram og tanker herfra

R.I.P. Søde Speedy  :(

Shamua

Det gør rigtig ondt at læse det her. Det skær dybt ind i hjertet :'(

Han var uden tvivl en dreng som betød alverden for jer. Kondolerer mange gange :'(

Hvil i fred Speedy <3

Vh. Marianne

lussingen

Tak allesammen <3
Jeg har stadig ikke fattet, at han ikke er her mere. Når jeg går rundt for mig selv om aftenen, så føler jeg at jeg kan mærke hans blik i nakken, og når jeg så vender mig om og forventer at se ham ligge i sengen i gangen, ja, så er han der ikke :( Mit hjerte hopper hver gang en lille smule, for måske han ligger der alligevel?
Det er underligt som vores hjerner og hjerter ikke altid følges ad. Min hjerne ved godt at han ikke er her mere, men mit hjerte vil ikke acceptere det :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katja74

Gør mig ondt at læse....  :( kondolerer
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos