Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ildere og Kræft Video

Startet af ChewToyHead, 18. August 2012, kl. 08:39

ChewToyHead

Hej Allesammen!

Jeg hørte en sang, og pludselig fik jeg inspiration til at lave denne minde/awareness video, af de ildere jeg mistede til kræften.  :(
Jeg synes selv, den er ret sørgelig - så hvis du er et følsomt menneske, som har mistet dine ildere til kræft, kan den måske være lidt hård at se!  :'(
Men ville dele den med jer. Håber ikke i er for hårde med kritikken, da det er en meget personlig video!

(Alle efterbillederne er taget dagen/aftenen inden, de blev aflivet. Så de nåede ikke, at være så slemt tilredt, særlig længe. Men mange af jer ved sikkert, hvor hurtigt det pludselig går).  :(

Ferrets and Cancer

lille_jill

For helvede hvor er det sørgeligt :( Men meget smukke dyr du havde <3

Håber at nogen af de kommende ilderejere får set den her og tænker sig om en ekstra gang, inden de køber den første og bedste hvalp de møder.

ilderhjemmet

sidder nu med tårer i øjnene, smuk mindevideo, og som Jill rigtig skriver - smukke smukke dyr  <3- og ikke køber ildere af hvem som helt - har selv mistet ildere til kræften  :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Nanna

Nu sidder jeg også her og tuder :'( Meget meget smuk video.. Og så flotte dyr du har haft.

Mistede selv min første ilder til kræft.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

ChewToyHead

Mange tak i 3! Og ja, man skal passe på med, hvem man køber fra. Ingen af de her ildere var stamtavle ildere.

Men ja, de var smukke - og hver og en af dem UTROLIG dejlige!  <3

lille_jill

Ikke at det skal diskuteres i din tråd, men ildere med stamtavle kan også have dårlige gener.

ChewToyHead

Jeg rettede lige teksten til sidst i videoen, så her er det nye link!

Ferrets And Cancer

Og, ja stamtavle ildere, kan også ha' dårlige gener! Det er ingen garanti. Så man må se sig om, og gøre sit hjemmearbejde godt. Det lærte jeg i hvert fald.
Men det er jo sådan, at når man anskaffer sig et dyr, så anskaffer man sig en sorg. På et eller andet tidspunkt, skal man desværre sige farvel!
Det er så heldigvis for det meste sådan, at man har haft en dejlig tid, inden man kommer dertil, som gør, at det er det hele værd!

Shamua

Slet ikke sjovt at se når man lige har fået konstateret kræft hos sin egen lille pige :'(

Men det er en god video! En god motivation til evt. nye opdrættere :)

Vh. Marianne

ChewToyHead

Aw, det er jeg ked af at høre! Det er så hårdt :/