Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Flying Gohan

Startet af Anne, 21. August 2012, kl. 16:47

Anne



Flying Gohan er fra mit sushi kuld og født den 1/5 2012.

Han var solgt og kom i et nyt hjem som 10 ugers, men efter få dage fik jeg ham tilbage, da det krævede mere end den nye køber havde troet. Han har altid været kuldets klynkerøv, og da han kom ud alene, græd han meget når hun gik fra ham, og hvis hun var ude længere tid af gangen, kunne hun slet ikke trøste ham når hun kom hjem. Da jeg fik ham tilbage var han gået meget mentalt tilbage og græd meget ved det mindste, og derfor har jeg beholdt ham ret lang tid, for at være sikker på at han er rustet til at flytte igen – denne gang til et blivende hjem.

Gohan har som hvalp været den nemmeste af drengene, og han har aldrig bidt. Han er dog som teenager begyndt at nappe i leg, eller hvis han synes at nu skal han lige have opmærksomhed. Det er ikke noget slemt, men hvad man kan forvente af en hvalp. Han er skør og fjollet, båttende, glad og legesyg. Han har utroligt meget glæde af de andre og derfor er det et krav at det nye hjem har andre ildere, som han kan lege med. Han er ellers egnet til førstegangskøbere, men som sagt skal han ikke være alene.

Hvad jeg har erfaret kan han nemt finde ud af det med andre ildere, selv om han hurtigt begynder at klynke, jeg tror nu ikke man skal lægge så meget i det mere, for det er ligeså tit når han selv er den der hopper på de andre for at lege at han kan finde på at tude. Han leger som en rigtig dreng, så jeg kan forestille mig at ældre ildere hurtigt kunne få spat af ham. Herhjemme synes Joa af og til at han er for meget, men han er rimelig god til at lade hende være og i stedet lege med de andre.

Han rammer bakken engang imellem, men kræver bakketræning i det nye hjem. Han foretrækker åbne bakker. Han er ikke vant til at gå i bur her, men har været det i forbindelse med pasning og det gik fint, han er ok til at finde bakken når han er i bur.

Gohans ene sten er ikke faldet ned. Den har været nede, og måske kommer den det igen, men der er risikoen for at den ikke gør, og derfor sælges han for 1500 kr. uden sundhedsgaranti (vil man hellere give fuld pris og få garantien er det fint med mig).

Med i købet følger:

-   Stamtavle
-   Vaccine, chip og sundhedstjek, samt papirer på dette.
-   En sovepose med lugt herfra
-   CDer med billeder fra opvæksten
-   Salgskontrakt (sendes til gennemlæsning ved reel interesse for ham)
-   Opstartsfoder
-   En lille sød gave

Samt selvfølgelig al den råd og vejledning der er behov for fra mig.

Krav til købere kan ses her: http://flyingferrets.dk/?page_id=95

Hvis man vil kigge lidt på hans tid som hvalp kan man gå tilbage i mine blogindlæg. Før han hed Gohan var han grøn dreng: http://flyingferrets.dk/?page_id=121





billederne er fra i dag

Miss-Bjerregaard

Ej hvor er han lækker ! :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

HSS

ej en skønno dreng.......

Anne

Gohan kommer med på falster ilderen. Der er en der skal se på ham (et godt sted, så hvis hun vil have ham, så er det nok det), så hvis nogen har lyst til at hilse på ham irl så er han med der.

Kiddo

Gohan er altså også bare en smuk fis :)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Gohan har fået en ny madmor og storebror

HSS

ej det joi skønt at høre