Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min søde Vaniljekrans <3

Startet af Shamua, 29. August 2012, kl. 13:03

Shamua

Sødeste kæreste lille Vanilla, mit ønskebarn <3 



Min Vaniljekrans, døde lørdag d. 25 august, af en akut maveblødning.

Jeg savner hende vanvittigt meget, og det føles så underligt uden hende. Hun var så sød og venlig og dejlig! Hun har aldrig gjort nogen fortræd og det gør mig så ondt at du skulle herfra på den måde  :'(

Vanilla blev født d. 27 april 2011, og jeg ignorerede længe Ilderbandens billeder af deres hvalpe, for jeg vidste bare at hvis jeg først så dem, så ville jeg blive forelsket! Og ganske rigtigt. En aften sidder jeg og snakker med Peter over facebook hvor han så viser mig et billede af blå ? ... Og ja, jeg var fuldstændig solgt. Så gik bare et par dage og tænkte frem og tilbage og viste Toke billeder af hende, hele tiden :D
Det endte så med at jeg besluttede mig for at købe hende som avlsdyr, med den bagtanke at jeg ville se linjen an. Men det viste sig hurtigt at hun bare skulle være min dejlige Vanilla og kun til kæl. Og hun var bare dejlig, og jeg kunne ikke ønske mig en dejligere ilder pige  :love:

Hun har beriget mit liv med meget glæde, og jeg vil sige tak til Ilderbanden, for at lade mig købe hende <3

Herhjemme vil vi savne hende rigtig meget  :'( Vores tab af hende har virkelig gjort ondt, og kom meget uventet. Normalt har man jo lige lidt forberedelses tid, da minimum nogle uger. Men nej, Vanilla blev revet fra os på under et døgn.

Vanilla, min lille skat. Jeg vil savne dig og jeg elsker dig virkelig højt! Du vil aldrig blive glemt. Kom godt videre til den anden side og hils Mikka og Grunk. Fortæl dem at jeg elsker dem og tænker på dem altid.

Sov godt lille skat <3

Owl City - Vanilla Twilight

I'll watch the night turn light-blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

I'll find repose in new ways
Though I haven't slept in two days
'Cause cold nostalgia
Chills me to the bone

But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because
When I think of you I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight

<3


Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Er så trist over hun er væk, hun var virkeligt en dejlig ilder og jeg kunne til enhver tid have stjålet hende  <3 Øv hvor er det uretfærdigt altså!
R.I.P Lille nilla

katjap


Sølvsten


Mosegrisen


katja74

Gør mig ondt at høre .... tænker på Jer
:love:

R.I.P Vanilla  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Lena og Peter

Den dejlige prinsesse..  :'(

Kondolerer endnu en gang..  :'(

Det er bare så kedeligt hun er væk.. Havde glædet mig til at se hende i weekenden..  :'(

Vanilla, må du komme godt over regnbuen og hils dem vi kender..  :'(

Amazing Ferret


Cille

Farvel lille Vanilla, og hils alle dem du kender deroppe i himlen.
Vi skal nok passe på din madmor

HSS


Julie


Minority ferrets

Vi kondolerer. Det var alt for tidligt hun skulle herfra. Trøstekram fra alle os
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Kondolerer mange gange. Hun var en dejlig fin lille sne prinsesse :'(

mette11