Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min søde Vaniljekrans <3

Startet af Shamua, 29. August 2012, kl. 13:03

lille_jill

Kondolerer :( Hvor er det tragisk.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Mange tak skal i ha!

Hvor er du sød Hanne  :-$

Vh. Marianne

Eliza

kondolerer hvor er det trist hun allerede skulle afsted, det er bare alt for tidligt med den alder, hun havde fortjent mange gode endnu :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Kondolerer Marianne :( Det gør mig virkelig ondt at du skulle miste din pige så tidligt :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Miliah

Åhh kondolere Marianne :( Det er godt nok trist!

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Shamua

Tak, jeg er bare rigtig lettet over at det ikke er genetisk, så dem der har hendes søskende kan ånde lettet op!

Vh. Marianne

englefugl

R.I.P smukke og søde Vanilla  <3 Og kondolerer rigtig mange gange Marianne  :'( Sender et kæmpe trøstekram! <3

Barky

Kondolerer så meget Marianne.... :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng


AlisVolatPropiis


Anne

Det gør mig så ondt marianne :(

the bird

kondolere, det gør ondt når vi mister vores kære små, men at hun skulle rives fra jer så tidligt er overhovedet ikke retfærdigt  :( hun havde fortjent mange, mange år endnu..
det er utroligt dejligt at vide at hun har haft et dejligt hjem med massere af kærlighed, jeg ved hun har været højt elsket og med garanti snot forkælet  <3

hvil i fred smukke sne trold, må du komme godt over regnbuen, vi sende både dig og madmor massere af varme tanker herfra  <3

Ferretale