Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En fantastisk prinsesse siger farvel.

Startet af Lena og Peter, 6. September 2012, kl. 13:13

Lena og Peter



Ja, vi viste jo at denne dag ville komme, men det gør det altså ikke lettere. :'(

Du kom til os da du var alt for ung, ikke mere end højst 6 uger. Et lille pus som blev hentet i en dyrehandle, da vores store pige, Linda, selvfølgelig også ville have en ilder. Lena var ikke så glad for dig i starten. Du var jo albino, og hun kunne ikke lide dine øjne. Der gik dog ikke længe før du med din dejlige personlighed havde vundet vores hjerter og gjort at vi for altid vil elske albinoer. Specielt dig.  <3

Du er den smukkeste ilder vi har set og med en personlighed der gjorde at alle der har mødte dig også faldt for dig. Du nået at få to kuld hvalpe, hvorfra der er kommet de dejligste ilder. Ingen af dem blev dog så smukke som dig, men de har alle dit dejlige temperament og rolige sind. Vi ved de er elsket hos deres madforældre den dag i dag.

Heldigvis har vi kontakt til Jer alle, da disse hvalpe har en helt speciel plads i vores hjerter.
Vi er glad for den tid vi har haft sammen, selvom du gik bort alt for tidligt. Du vil blive savnet af mange, både to- og firebenet. Petra har det svært med at du nu er gået bort, da hun jo elsker dig meget højt og du altid har været den ilder hun har søgt trøst hos hvis hun har været ked af det  :'( . Hun vil altid elske og huske dig.  :love:

Tusind tak for vores tid sammen. Alle de dejlige oplevelser vi havde og ikke mindst dine hvalpe, vores dejlige ture og en helt speciel udstilling i Sverig hvor du gik hen og blev bedste albino. Hold op hvor var vi bare stolte over dig. Vi vil savne dig og bare tanken om at du ikke er en del af vores familie længer, får tårerne til at løbe ned af kinderne på os alle. Vi elsker dig og vil aldrig glemme dig.

Nu må du komme godt over regnbuen, hvor vi ved at dine døtre Lavi og Vanilla samt din gamle ven Balou vil vente på dig. Vi ved at du vil nyde at se dem igen, men glem nu ikke at kigge ned til os en gang imellem.

Hold kæft det er hårdt.  :'(






AlisVolatPropiis

Åh nej! jeg kondolerer så meget til jer alle tre :( jeg er tom for ord.. :(

englefugl

Kondolerer  :( Gør mig meget ondt. Trøstende tanker herfra.

FerretParadise

Kondolerer mange gange Peter.  :(
Giv Petra et stort trøstekram fra mig.  :'(
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvil i fred søde søde Pil

Mange tanker og knus til jer alle 3

Cille

Sov godt smukke pil. :(
Jeg ved du vil være savnet, og jeg sender dine ejer de varmeste tanker og et kæmpe trøstknus.

Amazing Ferret


Kiddo

Your problem is you think your problem is your problem

ilderhjemmet

mange varme tanker og trøstekrammer til jer  <3

RIP prinsesse Pil <3  hils alle vores skønne ballademagere bag regnbuebroen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Pernille

Åh nej altså :( Kondolere mange gange. Hun var sådan en skøn pige.
Den søde 'lille' hval :')  <3
Og giv Petra et kram fra os.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

mette11


Minority ferrets

Vi kondolerer mange gange. Det gør mig ondt.
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Barky

Kondolerer så meget Peter, Lena og Petra.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Åhhh nej :( Kondolerer mange gange :( Søde Lena, Peter og Petra, jeg ved hvor højt I elskede Pil, og hvor stolte i var over hende. Jeg husker også tydeligt udstillingen i Sverige, hvor hun blev bedste albino. Jeg var så heldig at jeg fik lov til at stå med hende inde hos dommeren, og hun var bare så sød <3 Det gør mig ondt at I skal igennem denne sorg. Stort kram til Jer alle 3 og specielt et kæmpe et til søde Petra <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Ferretale

Åhh det er jeg virkelig ked a at høre  :(
Kondolerer mange gange...
Kram & Tanker herfra