Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En fantastisk prinsesse siger farvel.

Startet af Lena og Peter, 6. September 2012, kl. 13:13

Anne

Det gør mig ondt :( HUn var virkelig en delig ilder.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie


Shamua

#19
Kondolerer mange gange med jeres tab af jeres dejlige Pil <3 hun var en af de ildere som virkelig satte sit poteaftryk i folk hjerter. Glemmer heller aldrig dengang i Sverige! Det var et stort øjeblik :D
Men Pil var jo en flot albino, krid hvid med et af de skønneste ilderansigter jeg har set! Og man må jo heller ikke glemme hendes dejlige temperament - helt perfekt :)
Det var jo også derfor jeg bare skulle have en af hendes hvalpe, også selvom det bare måtte blive til kæl :)

Nu hygger de to sig sammen med Lavi og Balou :)

Sov godt søde Pil, du vil aldrig blive glemt! Og din madfamilie elsker og savner dig! Men nu lever du videre i Mickey, Abu, Banilla og Taya :) God rejse smuksak!!! Hils derovre :)

Vh. Marianne

Lena og Peter

Vi har siddet og læser alle jeg beskeder mens tårene har løber lige så stille ned af vores kinder..  :'(

Jeg vil gerne takke jer alle sammen.. Jeres ord varmer mere end i tror..

Pil, Vi ved du er kommet godt over regnbuer og nu er blevet genforenet med dine kære.. Vi ved at du nu kan bevæge dig frit og lege alt det du så gerne har ville i så lang tid, men ikke har kunne.. Du vil aldrig blive glem og vi vil altid elske dig.. Uden dig havde der ikke være en ilderbande..

Du er meget savned.. :'(

Dark Crystal Ferret


KariN

Kondolerer endnu engang :( sikke noget møg

En masse tanker til jer alle 3 herfra
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


Tanja11

Kondolerer mange gange :(
Jeg har kun mødt hende en enkel gang, men hvor var hun dejlig at se på :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

NemoToft