Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Anbefal mig lige et ilderbur

Startet af Mewz, 1. Februar 2013, kl. 16:18

Mewz

Nu da vi er flyttet tværs over landet, har vi besluttet, at det vil være mest praktisk at have et ekstrabur stående hos mine forældre, så vi ikke skal nedpakke og medslæbe vores eget, hver gang vi besøger dem.

Julius er dog så all over the place, at det på ingen måde er nok med et lille weekendbur.
Vi brugte dette i starten, men det var alt for småt til ham selv for et par dage. Det skal det altså ikke være.


Min første indskydelse var at købe et magen til hans hverdagsbur herhjemme, men jeg vil egentlig gerne have noget med endnu bedre plads og gerne også lidt bedre hylder. Er træt af plastikholdere, der knækker og sådan noget skrammel.


Har I forslag til noget større og mere lækkert? Jeg har på ingen måde tid til at bygge noget selv, så selvom det er drønsmart, er det altså ikke aktuelt for mig.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

SaschaDJensen

Hvis det er kan vi lave en aftale, hvis du gerne vil have dit eget bygget bur. enden ud af et skab eller fra bunden.. så hvis du betaler matrialerne og giver mig et lille beløb, så kan jeg måske bygge et til dig :) Jeg har masser af tid alligevel. :D

Dyrenørden


Mewz

Citat fra: Dyrenørden Dato  1. Februar 2013, kl. 20:41
En løbegård?
Tjahh. Han kan rigtig godt lide at klatre op, så det tror jeg helst ikke, jeg vil tage fra ham. Tag for forslaget.


Citat fra: SaschaDJensen Dato  1. Februar 2013, kl. 17:11
Hvis det er kan vi lave en aftale, hvis du gerne vil have dit eget bygget bur. enden ud af et skab eller fra bunden.. så hvis du betaler matrialerne og giver mig et lille beløb, så kan jeg måske bygge et til dig :) Jeg har masser af tid alligevel. :D
Det er rigtig sødt af dig, men det er nok lidt omsonst. Vil også helst have det i jern, så det passer lidt bedre ind i stuen. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!