Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julian Carax - Min elskede dreng <3

Startet af KariN, 17. Juli 2013, kl. 11:18

KariN

Det har taget mig rigtig længe at skrive det her indlæg.. Både fordi det gør så fandens ondt men nok også fordi jeg ikke rigtig vil indse at min elskede smukke dreng ikke er her mere
:(


Julian har i nogle år haft forstørret milt, dette har dog ikke påvirket ham overhovedet. Indenfor den sidste uge kunne jeg mærke at han havde mindre energi og lyst til livet og torsdag aften (d. 6/6) kunne jeg se på ham at det var tid.. Han ville ikke mere og han bad om at få fred. Det knuste mit hjerte fuldstændig, for selvom han var en halv gammel dreng efterhånden, så skulle han jo være hos os i mange år endnu og bare nyde livet sammen med Naanok og Cassiopeia.

Fredag eftermiddag tog vi den sidste tur ind til Lone sammen :( Julian fik sagt farvel til både Nano, Cassie, Hjalte og Jack inden vi kørte hjemmefra. Det var hjerteskærende, men der var ingen tvivl om at hans tid var kommet. Han virkede fuldstændig afklaret og var sød og rolig som altid hele vejen igennem.

Selvom det nu er 1 ½ måned siden han kom herfra, har jeg stadig ikke forstået at han ikke kommer tilbage. Jeg kan ikke græde flere tårer og hullet i mit hjerte gør stadig så ondt når jeg tænker på ham og skuffelsen vil ingen ende tage når han ikke kommer løbende glad hen til mig mere. Jeg savner ham helt forfærdeligt og mangler ham virkelig i min lille 3-kløver som jo har været fuldendt de sidste 4 år.

Cassie savner ham også, det er der ingen tvivl om, hun mangler ham at putte med og nusse om. Al hendes opmærksomhed går nu ud over Nano som må finde sig i aldrig at få lov at sove alene mere. Julian og Cassie var det perfekte match lige fra starten af, de havde uden tvivl et helt specielt bånd <3


Det har været 5 ½ fantastiske år jeg har haft med ham. Det er sjovt at tænke på at han slet ikke skulle have været min, men vi passede perfekt sammen og han var uden tvivl min dreng fra dag et, aldrig har han bidt eller behøvet opdragelse, han var bare perfekt fra starten af, en mere fantastisk ilder dreng skal man virkelig lede længe efter <3
Han ville være blevet 6 år på søndag  :'(


Jeg vil slutte af med nogle billeder fra vores tid sammen <3














Billedet er taget af Julia Beck




Sov godt min elskede dreng - Du lever videre i mit hjerte  <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

SaschaDJensen

Kondolere. Jeg mistede også min første dreng igår, så kan godt følge dig, det er skide hårdt, og de er dybt savnet!  <3

lussingen

Kære søde Karina, jeg kondolerer :( Jeg kan så levende sætte mig ind i hvordan du har det <3 Stort kram herfra <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng


Cille


mette11

Det gør mig virkelig meget, meget ondt  :( - det er så skide uretfærdigt at vores kære små kræ ikke bliver mindst 10 år - eller lever for evigt. Når du engang er kommet lidt ovenpå igen må du huske på at han havde et godt liv hos jer og jeg er sikker på at han er dig evigt taknemmelig for at han fik lov til at blive boende hos dig og fik sig nogle gode venner  ;)

Kiddo

ååha, jeg kondolerer rigtig mange gange  :'(
Your problem is you think your problem is your problem

KariN

Mange tak skal i have alle sammen, det virker så forkert og syrealistisk - selv med den tråd her, jeg tænker at han lige pludselig kommer løbende over for at få godbidder eller for bare at hygge lidt. Selvom jeg godt ved at det ikke sker :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Nanna

Kondolerer mange gange! :( Han var meget smuk.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Anne

Åh Karina :( Det er utroligt så hurtigt det hele går og de bliver gamle :( Der er ingen tvivl om at han var en utroligt dejlig og meget elsket dreng <3

Shamua

Kondolerer mange gange :( Kram herfra <3

Vh. Marianne

FerretParadise

Kondolerer rigtig mange gange søde Karina.
Jeg ved, at du har givet ham et fantastisk liv, med masser af kærlighed og leg. Det er så uretfærdigt, at vores elskede dyr ikke bliver ældre, og jeg ved hvor meget du elskede Julian.

Nu kan han lege med sin søster Jezebel, jeg vil tænde et lys for dem begge i aften.  <3

Ann Hillerslev.

Eliza

Det gør mig ondt at han allerede skulle herfra :( masser af kram til dig Karina, kan godt forstå du ikke kan forstå han ikke er der mere, de sætter dybe spor i vores hjerter.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretale

Kondolerer rigtig mange gange  :( hvor gør det mig ondt at høre :(
Han var virkelig en smuk dreng  <3
Trøstekram

KariN

Mange tak skal i have..

Jeg prøver at se det positive i det hele og jeg fik trods alt næsten 6 fantastiske år med Sjulle og det er da helt klart værd at sætte pris på, selvom det selvfølgelig ikke kan erstatte hvis han stadig var hos mig.. Jeg håber bare at de to andre bliver hos os længe endnu..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3