Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Søger pasning til to fritter

Startet af Thomas J, 18. August 2013, kl. 21:50

Thomas J

Hej, jeg er lidt ude i sidste kald. Jeg vil rigtig gerne have en pasning til mine to fritter, Fritz og Chili, fra senest i morgen (d. 19.) til d. 31. De er begge neutraliserede og vaccineret, og så vidt jeg ved er Chili (den yngste på 1 år) ikke mere fræk end andre fritter på hendes alder. Jeg giver 200 kroner for det.
Jeg bor desuden i Roskilde, men har en forælder der alligevel kører til Esbjerg i morgen, så jeg håber at der er nogen interesseret på enten Sjælland, Midtfyn, eller Sydvestjylland :)

Miss-Bjerregaard

hej Thomas. Jeg vil rigtig gerne hjælpe, Jeg bor dog i Brande som ligger i midtjylland. Men jeg vil godt kunne tage dem.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Mimse-mia

hvis der er bur med så bor jeg ikke langt fra esbjerg :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Thomas J

Altså det er jo nemmere for os, jo tættere frittepasseren er, så Mimse-Mia, hvilken by bor du i? :)
Og jeg kan sagtens tage et reservebur med, men skal du også have mad/vandskåle og kattebakke med?

Thomas J

Desværre har jeg ikke kunne vente længere, så jeg er blevet nødt til at finde et alternativ :/ Ellers; mange tak for tilbudene. Er der nogen der ved hvordan jeg sletter denne tråd?