Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Molly

Startet af Peewit, 24. April 2009, kl. 18:26

Peewit

Havde egentlig ikke regnet med allerede at skulle skrive et indlæg her, men sådan er det desværre ikke gået.

Molly har i dag fået fred efter korttids sygdom.   :'(

Du har fyldt mit liv med uendelig meget glæde, jeg håber kun jeg har formået at gøre det samme for dig. Du var den dejligste og kærligste ilder jeg overhovedet kunne ønske. Jeg havde ikke forestille mig, at du kunne komme til at stjæle mit hjerte så hurtigt som du gjorde. Du var min første ilder, og vil altid have en helt særlig plads i mit hjerte. Der vil for altid være et tomt hul der, hvor du var, for ingen vil kunne tage din plads. Du sov ligeså stille ind i mine arme, hos dyrlægen, mens mit hjerte brast. Jeg ved du har det bedre der, hvor du er nu og at vi nok skal se hinanden igen. Du skal vide, at du altid vil være elsket og savnet mere end ord nogensinde vil kunne beskrive.

Hvil i fred min smukke prinsesse.. <3

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret


Julie


Soelberg`s SUN ferret


Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Emmadyhr


DarkGirl


Bawa

åhh, forfærdeligt :(
kondorlerer!

tzari

kondolere ved  hvor meget hun betød for dig  :'( :'( :(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Tak skal i have alle sammen..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng


Winther Ilderen

Kondolere håber hun har mødt min Pinkey nu der oppe

NemoToft


RockaHulla

Øv, det er jeg ked af at høre. Kram herfra