Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Søger et nyt medlem til vores lille familie.

Startet af heavy-metal, 24. Januar 2014, kl. 18:25

heavy-metal

Heysa alle i kære mennesker og jeres smukke uldtotter :)

Vi søger/er på udkig efter en fritte som er en god begynder/første-gangs fritte og som ville kunne have det godt sammen med hund og kat. Vi har haft passet en fritte og vores hund og kat kunne sagens sammen med den. Jeg går hjemme så fritten ikke skal være i bur i flere timer af gangen.
Jeg har selv haft ilder og nogle formidlings ildere gennem tiden, men da min bedre halvdel ikke har prøvet at have ilder før søger vi derfor en begynder/første-gangs fritte. Vi har ikke nogen ''tanker'' til alder, vi ønsker os kun en af de skønne uldtotter som vi kan give et super skønt og forkælet hjem og som kan få en stor plads i vores hjerter  :love:

så vi håber på der er en skøn lille ilder der ude til os et sted  :D
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Malene

Hvis I gerne vil have en enkelt ældre ilder, så vil I nok have bedre held ved at følge G&G og DBA.
Men ellers kan du jo prøve at kontakte en opdrætter, for hvalpesæsonen er ved at begynde, og de kan jo fortælle dig om deres kuld vil egne sig til begyndere :) Du skal bare have i hovedet at ikke alle opdrættere sælger hvalpe til at gå alene (for det er jo en fordel for både os ejere og ilderne selv, at de er flere sammen).
Jeg kan ikke lige umiddelbart huske andre opdrættere på Sjælland, end Noccalula Ferrets, Killer Ferrets og Metas Ildere, som alle skulle få kuld i år, men der er mange flere rundt omkring i landet :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

heavy-metal

okay super dem vil vi så kigge på :) mange tusind tak
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

heavy-metal

Så fik vi en skøn lille uldtot ind i vores familie, så vi er så taknemmelige og sender et kæmpe stort tak til Hasselbalch  :D

Så denne tråd kan godt lukkes
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.