Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

1 dage med pigerne

Startet af Stinnag, 8. Januar 2015, kl. 06:54

Stinnag

Efter at Frittefar blev aflivet i december, har jeg været så heldig, at få lov til at overtage Little miss Elphie og Serafina fra Line. De flyttede ind i går, og har haft travlt med at undersøge lejligheden i alle deres vågne timer. Med stor puffet hale og en masse dejlige lyder tripper de rundt :dans: og undersøger alle hjørne og kroge - og trods min lille lejlighed, er der virkelig mange kroge  :fnis:

Ikke alene kan de komme ind overalt - de er også ganske dygtige til at komme op overalt  :) så det der med, at jeg troede jeg havde frittesikret hjemmet, er vist en saga blot. Det er noget helt andet med 2 friske 3½ årige, end en gammel 6½ årig, som var mere interesseret i at putte og kæle end i at gå på opdagelse og sjæle sjove ting. Og det er skønt med liv og ballade i hjemmet.

Der var da ikke gået 3 minutter, før der var fundet en vej op på stolen og vupti, op på bordet. Så planterne i vinduskarmen, skal vist have sig et nyt hjem...

Her til morgen har jeg kunnet konstatere, at det der med at have garnnøgler fremme, nok skal revurderes gevaldigt - 8 garnnøgler har i nattens løb udgjort et fremragende legetøj for pigerne  :o så der skal tænkes kreativt.  :lol:

God morgen til jer alle derude :)  <3

AlisVolatPropiis

Det lyder skønt :D det er to dejlige dejlige piger :) som jeg ved Line elsker rigtig højt, så jeg bliver bare sindsygt glad for at se at deres nye madmor ser ud til at komme til at holde lige så meget af dem :D :D :D TILLYKKE med dem :D

Stinnag

De er virkelig også fantastiske  :love: De er lige "kollapset" efter ufattelig meget leg og tossestreger i løbet af dagen. Elphie har fundet ud af at kravle ind i en kommode fra bagsiden af, og sover i den nederste skuffe. Serafina har fundet ud af at komme op på 3 hylde i reolen, hvor mine striktrøjer er og putter der. Tror de har haft en fest  ;) og jeg har i hvertfald fået nogle grin - og lidt kampe. fx skulle Serafina lige lære, at hun ikke må hoppe ned i papirkurven og stjæle hele rullen med plasticposer... så jaja, der er gang i den, og jeg håber bare at de nyder det lige så meget som jeg  <3