Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sov sødt min elskede dreng

Startet af Black Diamond, 24. Maj 2009, kl. 13:31

Black Diamond

I dag fik vi en stjerne mere på himmelen. Min dejlige lille Oliver sov ind i mine arme kl 13:00 i dag.

Min lille bideilder fra 2007 som altid har været mit et og alt. Den lille meget kærlige dreng. Selvom han ikke var vild med at kæle og kysse så kunne jeg god mærke at det var hos mig han ville bo. Han var med andre ord utrolig mor syg.

Jeg har aldrig kendt et dyr der kunne finde sig i så mange ting hele tiden ,fra mig , hvalpe, børn, dumme transport kasser og toge og busser. Og aldrig alligevel viste det udad til hvor irriteret han rent faktisk ,fandt han sig altid i det hele og altid med et glad smil om snuden..
Oliver var elsket af stort set alle der kendte ham. Selv dem der ikke kunne lide Ilder, kunne altid lide Oliver.
Ingen kunne charme sig ind som Oliver. Han var virkelig en dreng der fik det bedste frem i alle han mødte.

Han havde på en måde også en pleje datter i Fiona., som han havde taget til sig da hun kom her for lidt over et år siden. Hver dag siden er hun blevet vasket hver morgen af Oliver.

Der er utrolig mange ting jeg ville kunne sige lige nu . Men ikke noget der rummer hvor meget jeg savner Oliver nu. Hvor hårdt det er at vide at han ikke skal vægge mig i morgen og han ikke skal plage godbidder i køkkenet mere når jeg laver mad. Jeg ved bare at hvis jeg kunne overhovedet givet Oliver nogen god fødselsdags gave ,så var det det her. For Oliver fortjener en sund og god krop og at være glad og kunne løbe og være den glade dreng jeg aldrig kan stoppe med at elske. Han var min første ilder. Men han var også min ven.
Jeg har mistet så meget i dag. Vi kommer til at savne dig Oliver ,alle os tilbage i huset.
Du er alle de ord jeg ikke kan finde for kærlighed og glæde. Du er smilet og kræften i mig.
Ingen ord kan beskrive min sorg i dag. Sov sødt min elskede dreng og ven. Jeg elsker dig!

Det bedste hvalpe billede jeg har af Oliver 2006



Oliver kort tid efter han flyttede ind hos mig 1 år gammel



Oliver på den eneste udstilling han nåede at komme på.



Oliver der sover i legetøjs kassen  2 år gammel



Oliver efteråret 2008



Oliver april 2009 det nyeste og sidste billede jeg har af ham..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor trist.. føler med dig, har næsten lige fået aflivet min tæve på grund af kræft...
Var det på grund af hans ustabile vægt?

Black Diamond

Jeg har en tid til opduktion af Oliver på Mandag.. Det var meningen han først skulle aflives der. Jeg vil bare gerne vide hvad der var grund til alle han ned ture og hoste anfald og hvad han ellers har haft i alt den tid jeg har haft ham. Derfor kunne jeg også mærke det var i dag det skulle være, vil ikke byde ham mere nu. Så han fik en masse godbidder til morgen mad. Men han havde svært ved at holde sig vågen.Så der var i dag det skulle være.

Bawa

åh hvor er det dog forfærdeligt  :(
jeg har virkelig, virkelig ondt af dig maria!
han var en rigtig smuk dreng, ja han var så.

håber du er ok.

Amazing Ferret

Åhhh søde jeg er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg ved hvor meget han betød for dig og jeg ved du kommer til at savne ham meget....stort kram herfra

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Black Diamond Dato 24. Maj 2009, kl. 13:46
Jeg har en tid til opduktion af Oliver på Mandag.. Det var meningen han først skulle aflives der. Jeg vil bare gerne vide hvad der var grund til alle han ned ture og hoste anfald og hvad han ellers har haft i alt den tid jeg har haft ham. Derfor kunne jeg også mærke det var i dag det skulle være, vil ikke byde ham mere nu. Så han fik en masse godbidder til morgen mad. Men han havde svært ved at holde sig vågen.Så der var i dag det skulle være.
uhh det lyder lidt som da min tæve var syg og hun så blev aflivet fordig hun til sidst var så dårlig at det var uforsvareligt at holde liv i hende mere...

Metnil

Ååårh, Er ked af at det måtte gå den vej :( Han var virkelig en skøn lille dreng..

Ved hvor meget du holdt af ham, og er ikk i tvivl om at du tog den beslutning du mente var rigtig for ham!

Han er et bedre sted nu..

trøstekram herfra!

Vi glemmer dig aldrig Ollie <3

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Soelberg`s SUN ferret


puha det er godtnok trist læsning  :(

Han var bare en super s(køn) dreng ham Oliver.

Jeg kondolerer mange gange, og et stort stort  trøstekram til dig Maria.

PiaLyng


lille_jill

Kondolerer.. Han var en fantastisk dreng.

Black Diamond

Tak skal i havde. Jeg havde helt glemt mig selv mens jeg har gået kun med ham i hovdet. Så kort tid efter jeg kom hjem fik jeg høj feber og nu skal jeg ned på lægevagten fordi jeg har fået ørepine. Det er det man kalder en rigtig  :poo:  dag :'(

Pipvig

Kondolerer og god bedring til dig.


Julie

kondolerer. han var virkelig dejlig. 

NemoToft