Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

First Class Ferret

Startet af Shamua, 25. November 2011, kl. 17:25

mette11

Det er sgu ikke meget tid man har til at finde ud af om man kan komme osv... :( Jeg vil egentlig godt med, men kan ikke vide om Jonas er hjemme der endnu og han skal være hjemme for at jeg kan tage afsted...øv øv øv...

Minority ferrets

Hvad med burkammerater?? må man medbringe det?? :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

#17
^Ja det må man gerne, de skal bare være vaccineret som de deltagende dyr :)

Vh. Marianne

lille_thor

Det er en hurtig udmelding. Jeg skal arbejde den weekend og kan ikke lige overskue lige nu at sku finde en at bytte med.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Vi kan desværre heller ikke komme  :'( :'(. Julen er dyr nok i forvejen, og jeg tror simpelthen ikke vi kan finde pengene til at kunne betale for udstilling samtidig. Havde jeg vidst det i bedre tid, havde det nok været letter at kunne have planlagt noget  :'( . Men håber da at i får en super dag  :) Er godt nok ked af jeg ikke kan komme og møde jer alle igen.  :'(

Anne

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 26. November 2011, kl. 17:33
Vi kan desværre heller ikke komme  :'( :'(. Julen er dyr nok i forvejen, og jeg tror simpelthen ikke vi kan finde pengene til at kunne betale for udstilling samtidig. Havde jeg vidst det i bedre tid, havde det nok været letter at kunne have planlagt noget  :'( . Men håber da at i får en super dag  :) Er godt nok ked af jeg ikke kan komme og møde jer alle igen.  :'(

Så tager du bare DIU en måned efter :P

Soelberg`s SUN ferret


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Det bliver rigtig hyggeligt :D

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 27. November 2011, kl. 00:11
Det bliver rigtig hyggeligt :D

Jep! Glæder mig! Nu skal jeg bare lige planlægge hvordan jeg kommer frem og tilbage det er kærestens arbejdsweekend men må kunne lokke med ham eller mine forældre ;)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Anne Dato 26. November 2011, kl. 20:19
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 26. November 2011, kl. 17:33
Vi kan desværre heller ikke komme  :'( :'(. Julen er dyr nok i forvejen, og jeg tror simpelthen ikke vi kan finde pengene til at kunne betale for udstilling samtidig. Havde jeg vidst det i bedre tid, havde det nok været letter at kunne have planlagt noget  :'( . Men håber da at i får en super dag  :) Er godt nok ked af jeg ikke kan komme og møde jer alle igen.  :'(

Så tager du bare DIU en måned efter :P

Det var også planen  :P - Med mand og børn og dyr + en veninde der vil se hvordan en ilder udstilling foregår. Tilmelding d 5  :dans: - så håber jeg bare på vi får pladserne  :dans:

Cille

Så er der lavet aftale med hal om hele weekenden :D
I får dog inden udstillingen et klokkeslet at vide, omkring hvornår vi må komme ind fredag, og hvornår vi skal være ude søndag :D

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato 27. November 2011, kl. 17:42
Så er der lavet aftale med hal om hele weekenden :D
I får dog inden udstillingen et klokkeslet at vide, omkring hvornår vi må komme ind fredag, og hvornår vi skal være ude søndag :D
Det er ikke mindre end super fantastisk.  :dans:
Ann Hillerslev.

NemoToft

Mega nitten. Har lige bestilt reservedele til min Toyota Starlet for 2300 kr  :)   Jeg må vist springe over den her gang.

Shamua

Vil lige gøre opmærksom på at vi har lavet en masse konkurrencer, som man kan tilmelde sig på dagen. Læs mere her: http://fcferrets.jimdo.com/first-class-ferret-2012/konkurrencer-p%C3%A5-dagen/?logout=1

:)

Vh. Marianne