Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

First Class Ferret

Startet af Shamua, 25. November 2011, kl. 17:25

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato 27. November 2011, kl. 17:42
Så er der lavet aftale med hal om hele weekenden :D
I får dog inden udstillingen et klokkeslet at vide, omkring hvornår vi må komme ind fredag, og hvornår vi skal være ude søndag :D
Jeg vil lige høre, om I har fundet ud af hvornår vi må komme ind om fredagen?
Det er fordi vi skal til at booke færgebilletter, og så må vi vide det, så vi ikke kommer til at stå udenfor og blomstre.  :lol:
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Shamua Dato 28. November 2011, kl. 04:32
Vil lige gøre opmærksom på at vi har lavet en masse konkurrencer, som man kan tilmelde sig på dagen. Læs mere her: http://fcferrets.jimdo.com/first-class-ferret-2012/konkurrencer-p%C3%A5-dagen/?logout=1

:)

hvad går dagens bundskraber ud på

FerretParadise

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  9. December 2011, kl. 12:51
Citat fra: Shamua Dato 28. November 2011, kl. 04:32
Vil lige gøre opmærksom på at vi har lavet en masse konkurrencer, som man kan tilmelde sig på dagen. Læs mere her: http://fcferrets.jimdo.com/first-class-ferret-2012/konkurrencer-p%C3%A5-dagen/?logout=1

:)

hvad går dagens bundskraber ud på
Mit gæt er på den ilder med den laveste pointssum.  ;)
Ann Hillerslev.

Cille

Citat fra: FerretParadise Dato  9. December 2011, kl. 12:38
Citat fra: Cille Dato 27. November 2011, kl. 17:42
Så er der lavet aftale med hal om hele weekenden :D
I får dog inden udstillingen et klokkeslet at vide, omkring hvornår vi må komme ind fredag, og hvornår vi skal være ude søndag :D
Jeg vil lige høre, om I har fundet ud af hvornår vi må komme ind om fredagen?
Det er fordi vi skal til at booke færgebilletter, og så må vi vide det, så vi ikke kommer til at stå udenfor og blomstre.  :lol:

Nej ikke endnu, men skal nok lige prøve at finde ud af det indenfor kort tid :)
Det havde noget at gøre med de fik en eller anden oversigt omkring tider her sidst på året... altså over hvordan hallen/hallerne er booket.
Citat fra: FerretParadise Dato  9. December 2011, kl. 12:52
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  9. December 2011, kl. 12:51
Citat fra: Shamua Dato 28. November 2011, kl. 04:32
Vil lige gøre opmærksom på at vi har lavet en masse konkurrencer, som man kan tilmelde sig på dagen. Læs mere her: http://fcferrets.jimdo.com/first-class-ferret-2012/konkurrencer-p%C3%A5-dagen/?logout=1

:)

hvad går dagens bundskraber ud på
Mit gæt er på den ilder med den laveste pointssum.  ;)

Det er helt rigtigt gættet :D

FerretParadise

Super at I snart finder ud af det med tiden, så vi kan få booket færgebilletterne. Man sparer nemlig rigtig mange penge ved at købe billetterne i god tid.

Ih hvor er jeg god til at gætte.  :lol:
Ann Hillerslev.

Cille

Okay så er der aftalt tid med hallen.
Folk der skal overnatte kan ankomme omkring kl 20.
Vi har så godt nok hallen lidt før, men vil gerne nå at stille lidt op inden folk ankommer.
Men passer det nu med at færgen er der så i er der lidt før eller efter kl 20, så er det jo ikke sådan i ikke bliver lukket ind :P
Folk skal være ude af hallen søndag inden kl 12.

Der findes jo så bager i Assens, så der kan i jo købe morgenmad :)... der er også brugsen :)
Der findes også pizzaria, og vi henter et par brochure og ligger i hallen.

Cille

Jeg vil gerne siger super mange tak til alle deltager, medhjælpere og til alle dem der havde doneret. <3
Det var en super god dag, og jeg følte at alle havde det rart, og der var rigtig god stemning (som flere også har skrevet i positiv tråden)
Det var også ret sjovt det med lotteriet, og med at det blev til at dem der vandt trak næste nr... måske man skulle indføre det andre steder :D
Håber alle var tilfredse og at i kunne lide alle tingene, og kunne se i nød jeres chokolade og at man bare kunne tage kaffe/te. :D

Til sidst et stort tillykke til alle der vandt :D

lille_jill

Tak for en rigtigt god dag :) Bestemt en af de hyggeligste udstillinger længe :) Var rigtigt glad for, at alle kunne sidde ved det samme bord, så det ikke gik klike-dannelse i det hele, som der nogengange kan gøre, når bordene står spredt eller i en hestesko.
Det var nok den mest fredelige og ustressende udstilling jeg nogensinde har deltaget på, så det har i gjort godt :) Ingen panik ved Check-in eller recalls. Der virkede til at være styr på det.

Dyrenørden

Det var bare super hyggeligt! Håber bare jeg vinder pokaler/rosetter på næste istedet for lotteri præmier selvom jeg nu er meget tilfreds med dem ;) Tak til alle for en hyggelig dag :)

Shamua

Ja tak for en hyggelig dag og tak fordi i kunne li vores arbejde :D jeg følte også bare det kørte der ud ad, jeg føler så at det var et perfekt samarbejde imellem udstillere, checkpoint, bærere, dommere og sekretærer, der gjorde det hele bare kørte! Tusind tak til alle der kom og til alle der hjalp! :) Super dejlige mennesker :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Stort tillykke til alle der vandt!

PiaLyng

Ja tak for en super fantastsik udstilling :)
Det var simpelthen en kanon hyggelig dag, og ikke stressende eller noget.
-Så godt arbejde! Og håber bestemt den bliver afholdt igen.

Og så kan man jo være stolt af at have fået dagens bundskraber pris :P..

Dark Crystal Ferret

Slet ingen der vil fortælle hvad i vandt??  :P

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  9. Januar 2012, kl. 14:44
Slet ingen der vil fortælle hvad i vandt??  :P
Jo da :)

Macto fik en 3. plads, Venus en 2. plads, Lancelot en 1. plads og BIM junior, Gaius en 3. plads og længste hale og bedste balance ilder :)

Føler mig så dum fordi Gaius og Venus har fået træk i grooming, altså beskidste ører og beskidt hale. Og så har de alle fået træk for for lange negle. Virkelig dumt! :P Men det går jo nok :P

Vh. Marianne

Cille

Epoxy og Karisma fik begge en 1 plads  :D
Rubina og Iluna fik begge 2 plads  :D
Så fik jeg også bur prisen og vandt en del i lotteriet :)