Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Quark

Startet af ilderhjemmet, 9. Januar 2010, kl. 17:24

ilderhjemmet

Vores dejlige problembarn Quarkerdrengen <3  bliver ca 3 år omkring i dag  :)

Alle os herhjemme og speciel madfar ønsker dig en rigtig god fødselsdag, indtil videre har du sovet det meste af dagen  :lol:, men om et par timer  :X plejer du at være i fuld vigør - hoppe hoppe, sidde på lur efter madmors tæer og jagte hende igennem stueetagen og hoppe hoppe.

Kæreste Quarksen, vi elsker dig og er taknemmelige for den dag vi fik dig på prøve.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Stort tillykke med dine 3 år Quark. :)

Jeg håber at du får en rigtig rigtig dejlig dag, sammen med min madmor/madfar og alle dine venner.
Jeg synes du er noget af det smukkeste, du er virkelig en speciel ilder, og jeg ønsker dig det bedste fremover. <3

Herfra håber vi alle, at du får en masse dejlige gave. :)
Ann Hillerslev.

Julie


Shamua

Tillykke til Quark :)

Vh. Marianne

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

KariN

Stort tillykke til Quark :D Håber du rigtig bliver fokælet i dag så

Mange hilsner de 3 tosser i den anden ende af Albertslund og deres Madmor :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

han bliver altid forkælet  :lol:, han ligger stadig og sover

Tak for jeres hilsener

Ann: tak for de smukke ord om ham  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Åh Quark :D dig har man godt nok fulgt meget :D tusind gange tillykke med fødselsdagen din oversmukke dreng! Og tillykke til dine menneskeforældre med dig...og omvendt ;)

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa


ilderhjemmet

og han sover stadig  :love:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

tillykke med dagen;)

ilderhjemmet

tusind tak, tror at hr. sløvesen quark er gået i hi  ;), og nu ved jeg hvad jeg har i vente imorgen - suk -, en fuldt udsovet ilder (også de andre) med energi der ku' varme hele Danmark op - suk -
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

lussingen

Et forsinket tillykke til Quark :tillykke:

Vi 5 ildere herhjemme håber du havde en god dag igår, også selvom du brugte det meste af den på at sove :fnis:
Så må du sørge for at holde dine madmennesker igang i dag.

Båt båt
Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.