Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mallow 2 år!

Startet af mette11, 10. Maj 2011, kl. 11:35

mette11

I dag bliver min smukke, dejlige pige 2 år. Mallow er virkelig en fantastisk ilder. Hun er det mest kærlige dyr der findes, selvom hun kun viser det overfor få udvalgte  <3. Resten æder hun  :-$ Lidt pinligt til tider og ind imellem meget svært at overbevise folk om at hun rent faktisk er et meget kærligt dyr! Men det er hun...Mallow elsker at kæle og kommer selv og lægger sig hos en når hun vil kæles med. Jeg kender ikke mange ildere som selv går op til folk og smider sig til rette hos dem (og lige skubber andre ting væk, så de kan være der og få udelt opmærksomhed).
Mallow er også en meget, meget aktiv ilder. Så aktiv at vi andre slet ikke kan følge med...hun er altid klar med sjove indfald og er en evig kilde til morskab og underholdning for os.

Magen til fantastisk ilder skal man virkelig lede længe efter (ej det passer ikke helt, for Sigi er lige så fantastisk, bare på en anden måde  <3). Vi er så glade for at vi i sin tid fik lov til at købe Mallow og blive en del af hendes liv  <3

Stort tillykke til bror Thlayli og søster Clover også! :surprise:

Mallow bader sammen med brormand


Smukke Mallow


Mallow i sne




Ballademageren Mallow






Kloge Mallow


Hjælpsomme Mallow




Putter hos far

lussingen

Et kæmpe tillykke til min ynglings-hoppebold <3
Jeg har jo mødt hende nogle gange, og altid med forskelligt resultat :lol: Første gang kastede hun sig op til mig og lå på mine ben, hvorpå hun faldt i søvn. Jeg kan huske du sagde Mette, at hun altså godt kunne finde på at bide, og jeg tænkte "ihhh ja, hvor hun dog bider" :fnis:
Anden gang mødte jeg så Mallows alter ego :fnis: Der blev jeg nærmest jagtet i hendes løbegård og måtte til sidst fortrække. :fnis:
Uanset hvilken af Mallows personligheder jeg har mødt, så er jeg helt vild med den pige, hun er noget ganske særligt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Kæmpe stort tillykke til den skønne skønne pige..

Jeg er også helt vild med Mallow og hendes evige energi :D og ja hun har kun tygget i mig én eneste gang og da var hun ikke så gammel, siden da er jeg gået fri :lol:

Jeg ved at hun bliver forkælet til den store guldmedalje igen i dag :D

Og et kæmpe tillykke til hendes smukke og skønne bror Thlayli og søster Clover :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Kæmpe tillykke Mallow din lille bandit! :D Jeg er også helt vildt med dig! Og ha! du har endnu ikke fået smagt på mig :P -måske du egentlig godt kan lide mig? :P

Brormand giver også alle sine hilsner og synes snart der skal leges i vand igen :P tænk de er to nu....de små møgunger :P

FerretParadise

Stort tillykke med hende, og også et tillykke til hendes søster og brormand.  :)

:tillykke:
Ann Hillerslev.

Anne

2 år?? Ej det tror jeg ikke på... Var det ikke kun et par måneder siden jeg besøgte Julia, hvor hende og hendes søskende bare var små bebser?? Det kan ikke være 2 år siden...

Men tillykke med hende uanset, hun er en utroligt smuk og klog pige :) Hende kan I godt være stolte af, men det ved jeg jo også at I er.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Line

Stort tillykke med hende :D

Zalse

Tillykke til hende(; hun er meget smuk <3 håber at hun har haft en super dagxD kan de godt lide at bade?  :S

Eliza

#9
Tillykke med din smukke pige.. Jeg har altid været lidt ekstra vild med netop det kuld og synes de er fantastiske  <3  :) Tror nu jeg ville blive ædt hvis hun fik muligheden, men hun er bare så sød alligevel..

Zalse: Nogle ildere kan lide vand andre kan bestemt ikke  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Tusind tak skal i have... <3 Mallow har så meget personlighed at det halve ville være rigeligt...det gælder så også hendes energi!  :fnis:

Ja man ved aldrig helt hvem Mallow vil æde desværre...men vi ved at hun aldrig kunne drømme om at æde mig og Jonas. Faktisk er hun den ilder jeg har været mest sikker på ikke ville bide mig! Jeg kan sove helt trygt mens hun render rundt, for hun kunne aldrig drømme om at gøre mig noget. Sigi derimod kan godt finde på at bide mig i fødderne den lille bandit! :P

Mallow elsker vand...hun har faktisk en pool som hun får ud i løbegården når det er varmt nok som hun svømmer i! Dengang billedet af hende og broren blev taget havde vi ikke fået poolen endnu, så de måtte nøjes med en bund fra et bur. Det er ikke alle ildere der kan li´ vand, men Mallow elsker både vand og sne! Hun er helt i hopla når hun får lov til at lege med vand og sne!! :dans:

Zalse

Citat fra: Eliza Dato 10. Maj 2011, kl. 13:34
Tillykke med din smukke pige.. Jeg har altid været lidt ekstra vild med netop det kuld og synes de er fantastiske  <3  :) Tror nu jeg ville blive ædt hvis hun fik muligheden, men hun er bare så sød alligevel..

Zalse: Nogle ildere kan lide vand andre kan bestemt ikke  :lol:


ja det har du ret i(; men det er bare helt Overraskende at se(;  for jeg kender ikke andre end dem nu der kan lide vand :lol:

Barky

STOOOOOOOOOOOOOOOOOORT tillykke til mine dejlige lille hvalp!! (og hendes søskende)

Måske jeg er lidt halv-sentimental, men jeg fik sq lidt våde øjne af at se billederne. Hun er simpelthen bare sådan en dejlig ilder! Jeg er helt vild med hende, og ville være det uanset om jeg har "lavet" hende eller ej... Hun er så dejlig, så fuld af gak og løjer og personlighed og charme og jeg kunne blive ved!
Jeg er så glad for at hun kom ud til netop jer, det har været skæbnebestemt at hun skulle være jeres ilder, I passer sammen som is og ispind!

Tænk at de allerede er blevet voksne ildere... Jeg har det ligesom Anne, det er da ikke så længe siden at de var nogen bitte små skønne vapsere...!

Eliza - jaeh, jeg er sq også lidt ked af at der kun kom 3, jeg ville gerne have lavet en vaps til dig og Ronnie også. Men I fik jo heldigvis en anden skøøøn ilder! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Stort tillykke Mallow og sikke dejlige billeder der er blevet taget af dig

alvin

Tillykke med fødselsdagen Mallow  :gave:

www.fraekkefritter.dk