Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ødelæg hinandens ønsker (leg)

Startet af lille_jill, 5. Juni 2009, kl. 15:35

Barky

(Hvem gad ikke det? -.-')

Nå, du vågner på magisk vis op og ligner Jessica Alba, desværre stiger det smukke ydre dig til hovedet og du bliver en rigtig nasty kælling uden venner.

Jeg gad godt at nogen kom og lavede god mad til mig idag.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Jeg sender nogen over for at lave dejlig god mad til dig... dejlig god nærende opblødt, blendet ilder-tørfoder du kan gylpe i en smoothie

Jeg ønsker mig en dejlig kæreste

Barky

Du får en super dejlig kæreste - men han dropper dig for mig i stedet.. :P

Jeg ville ønske at jeg var bedre til at gå tidligt i seng...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Du lærer at gå tidligt i seng, men bliver plaget af svedture og mareridt, og får derfor intet ud af din søvn og kan ikke fungere i din hverdag.

Jeg ønsker mig at biozonen får styr på min profil og de points de ikke kan finde ud af at give mig.

AlisVolatPropiis

Det sker...tilgengæld lukker alle biografer i en 115km's afstand af dig.....

jeg ville ønske god mad ikke fedede så meget *G*

katja74

Det gør det heller ikke.... tilgengæld mister det AL smag  :(

Jeg ønsker mig sol og varme
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

KariN

Du får masser af sol og varme.. så meget at du konstant er solskoldet og får hedeture pga. varmen

Jeg ønsker mig en rejse til New York
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Du kommer til New York...desværre er det eneste du overhovedet får at se.....GIANTS og deres stadium...og Jack taler heller ikke om andet.....og det eneste du kan æde er hotdogs og peanuts... :P

Jeg håber Karina tager mig med til New York :P

cibatuchsi

hun tager dig med til new york, men efterlader dig på en rasteplads uden vådt, tørt og penge.

jeg ønsker jeg ikke havde ondt i ryggen

KariN

(Jeg ville aldrig efterlade Trine på en rasteplads, hun ville bare komme til skade på en bunke blade eller sådan noget :P )

Daisy: Din ryg stopper med at gøre ondt.. Desværre gør den kun det fordi du tager en masse smertestillende som gør dig sløv og åndsfraværende, så du render rundt i din egen lille verden *G*


Jeg ønsker mig et hus
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Hey HALLO!!! *G*

Du får et hus...på Grønland... :P

Jeg ønsker mig en rengøringsassistent :P

Barky

Du får en.. Desværre er det en mentalt udfordret fra kommunen.. Så du bruger mere tid på at rydde op efter vedkommende, end du ellers ville bruge på rengøring..

Jeg ønsker mig en burger! med ekstra bacon.. Mmmmm
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie Stuhr

Du får en burger med EKSTRA EKSTRA EKSTRA meget bacon, faktisk KUN med bacon, så du falder om af fedt-forgiftning ;)

Jeg ønsker mig tykt, flot hår.

KariN

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. Marts 2011, kl. 16:24
Hey HALLO!!! *G*


Hvad?!? Det kunne jo faktisk godt ske putte og det ved du ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Citat fra: Julie Stuhr Dato 16. Marts 2011, kl. 19:22
Du får en burger med EKSTRA EKSTRA EKSTRA meget bacon, faktisk KUN med bacon, så du falder om af fedt-forgiftning ;)

Jeg ønsker mig tykt, flot hår.

Det får du....bare sådan over alt så du må bruge tusinder af kroner på smertefuld voksbehandling konstant :P

jeg ønsker mig en opvaskemaskine

(og karina...schhh! :P )