Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lækker tøs sælges!!!

Startet af olesen83, 26. Juni 2009, kl. 15:55

olesen83

Vi starter lige med historien om dette salg. For snart 2 mdr siden snakkede fik jeg et opkald en lille hun ilder på ca. 1 år som i lang tid havde været i en rigtig kedelig situation som burdyr og dårlig pasning. Bl.a. havde hun været i løb i MEGET lang tid og havde det generelt ikke godt! Da jeg manglede selvskab til min dejlige han tog jeg inde ind og har fået hende steriliseret og hun er helt på højkant! Men men men...min han vil simpelthen ikke acceptere hende (han er 3 og har været alene alle årene (jeg fik ham først i februar)). Så jeg har med grædende hjerte besluttet at hun skal et sted hen hvor hun kan få hundred procents opmærksomhed og slippe for en "dum" han.
Hun er som sagt ca. 1 år. Uden papirer. Vi kalder hende tøsen. Hun har aldrig bidt i den tid hun har været hos mig! Hun er utrolig social, kælen og venlig. Hun er absolut den MEST kælne jeg nogensinde har oplevet. Når hun bliver træt kommer hun selv hen og lægger sig i skødet på en og putter. Hun er virkelig dejlig. Som sagt er hun blevet steriliseret, men mangler vaccination desværre. Ellers helt rask.
Hendes farve er lidt udeffinerbar, men vil tro det er i retning af pastelfarvet. (Primært hvid, med brune dækhår over ryg og hale)
Man kan se billeder af hende under Galleri og "tryllernummer".
Hun sælges med en sele, opstarts mad, evt. lidt legetøj. Sælges med kontrakt, for at sikre hun ikke bare sælges videre!
Hun sælges for 1800 kr. Dette dækker mine udgifter! Og ikke andet!

Henvendelse på tlf. 26222661

Mvh Anja









tzari

http://ferretopia.eu/index.php?topic=1102.msg10531#new

Men ja hun er panda tomte pastel + diverse udiffinerbare aftegn   :fnis: (vil stadig kalde hende en dew selvom olk siger de skal være 100% hvide  :P )
(Blondie er et pænere navn  :P )
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

olesen83

Nåhh ja.. lige en vigtig detalje.. Hun er døv! Det har ingen betydning for hendes velfærd, man kan bare ikke bruge stemmen i opdragelsen;)

olesen83