Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvalpe træf hos PFF..(lang udgave)

Startet af Black Diamond, 13. September 2009, kl. 23:11

Black Diamond

Hvalpe træf på PFF..

I går holdte PFF deres sommer-hvalpetræf. Og jeg var med (weeee)
Jeg ville lige ligge nogle af de (mange) billeder jeg fik fra dagen ud. Alle der deltog til træffet må gerne tage billeder fra tråden.

Vi havde en rigtig hyggelig dag. Og vi havde splejset om en pattegris til aftensmad. Jeg har aldrig smagt sådan noget. Men det var klart lige så godt som jeg havde hørt :P

Her er lidt billeder..



Den lille tæve der havde fået øremider til VIF sidste uge og derfor måtte være alene i en kravlegård.


Den anden kravlegård  hvor alle de andre tosser legede i..








Den lille tæve i det andet bur igen  Hun var nu sød.. Så jeg fik et hav af billeder af hende.. Det her er bare nogle af dem.





Louises dreng fra Anitta i år. (Julius?)




Min anden store kærlighed til det træf. Albino pigen Fnug.. Også Louises!







Anitta og Gorms Vov hund ( som jeg flovt nok ikke kan huske navnet på ) men en rigtig kæle hund der helst vil sidde lige oven på en og kæle.. Den har ikke helt fattet at den ikke er en lille ilder men er STOR  hund GG



Julius og Fnug igen










Den lille gris :P



Rebekka




Desserten som var givet af nogle af dem der var der, kan ikke huske navnene. Men den var seriøst god.
Årets sidste jordbær tror jeg :P



Den lille tæve der er tilbage fra J kuldet. Hun var virkelig en dejlig pige. Jeg får helt kriller i fingerene af hende. Hun var bare så sød !!





En dynge hvalpe :P



En af de andre hvalpekøber også med en pige fra J kuldet.


¨

Da det blev aften så tændte Gorm bål i haven. Det var bare så hyggeligt at sidde og snakke og høre på flammerne der klitrede i baggrunden.

Uden bliz





Med bliz









Den lille vov hund til slut.





Jeg vil takke alle for et super godt træf. Det var seriøst hyggeligt selvom jeg ikke selv havde dyr med.

Mvh Black Diamond









Bawa

hvor ser det bare SUPER hyggeligt ud!  :love:

Soelberg`s SUN ferret


rigtig skønne billeder. Det ser hyggeligt ud med bål. Ja og jeg kunne da egentlig godt have guffet noget af den lækre gris   :fnis: , det smager for godt umm

cibatuchsi

hvor ser i bare ud til at hygget max.
den pattegris ville jeg da godt ha sat tænderne i :dans: :dans:

og lille fnug er da bare slet ikke lille mere, men for hulen hun er blevet lækker <3

Julie

ej hvor ser det bare dejligt og hyggeligt ud :D

Black Diamond

Det var virkelig også bare så hyggeligt. Jeg overnattede hos Pff og vi havde en lige så hyggelig morgen. Men vi var bare så trætte. Vi var kommet alt for sent i seng.
Og ya den gris var bare god. Gorm havde selv været med nede og vælge den. Jeg har aldrig smagt sådan noget.. Men Mums da  :fnis:
Fnug er virkelig dejlig, selvom hun godt ved hvordan tænder skal bruges. Jeg var helt vild med hende <3

AlisVolatPropiis

Hvor ser det bare superhyggeligt ud :D Og helstegt pattegris er bare noget af det bedste :D

Dejligt at se i havde en dejlig dag -og sikke mange smukke ildere :D