Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Antal ilder per kvm

Startet af lille_jill, 30. September 2009, kl. 20:26

SilverDragon

Jeg har ingen anelse om hvor mange kvm mine ildere har.
De har et 3. etagers bur og en udendørsløbegård.
Tror ikke man kan sætte det op hvor mange kmv pr. ilder skal have.
Så længe ilderne har det godt og selvfølgelig ikke går rundt ovenpå hinanden eller de har så lidt plads
at det er skadeligt for deres legeme så har jeg det fint.
Men en ilder skal selvfølgelig ikke bo i en transport kasse.

Katrine

Jeg har 3 ildere på ca. 15 kvm,
Jeg synes det passer helt fint :D (dog når jeg engang kommer til at flytte hjemmefra skal de self. have lov at løbe rundt i flere rum)
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har tre totter på 105kvm og en mellemstor have til dem.

Lea

Jeg har 1 ilder på 26 kvm. Han har adgang til toilettet køkkenet og stuen/værelset (dette er en 1 værelses).

Og overvejer at søge om tillades til at sætte hegn noget op så han også bare kan løbe ud i min have som sådan er lige så stor (lille) som min bolig 26 kvm.

Også får han et udendørs bur  i gården. :)

(Bor i rækkehus)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

tzari

jeg har snart 5 ildere på 76 kvm. Der er et lille rum de ikke må være i ellers er hele lejligheden deres  :) Alle mine er fritløbende er også planen den lille ny skal være det  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Masa

#20
2 ildere på 12kvm.. De bor i stuen og de har ikke adgang til toilettet, køkkenet og soveværelset ... medmindre de flygter  :-$

Black Diamond

Jeg har 8 dyr på 79 kvm. Det er dog kun stuen og wc og deres eget rum de må være i. Deres rum er så det største værelse i hele lejligheden så det passer fint med de kan få frit der inde hele døgnet og jeg bare lukker døren når jeg har hold 2 ude  :)

NemoToft

Hej.
3 ildere, der har deres eget værelset på 7 kvm, når vi ikke er hjemme. Ellers har de resten af underetagen på ca 90 kvm og 25 kvm udestue. Der er ilder-gitter til overetagen, jeg er også bange for at de skal skrumle ned af trappen. Det er jo masser af plads, men de bruger slet ikke så meget plads. Hvis de først er rendt tør for ting at lave alene, så skal jeg jo kun bruge 5 kvm til leg og underholdning. Og er man flink til at gå tur i snor, så ryger energien hurtigt. Mindst 2 ildere er ude i snor hver evig eneste dag. Og bagefter går de for det meste i seng. Vi har 5000 kvm grund, så der er masser af ting at se på udenfor og gåturen kan ikke gøres hurtigere end 25 minutter. Desværre er det praktisk umuligt at gå med 3 ildere på samme tid. Knus Dolly.
Ps. Det tager faktisk lidt tid, at få ilder sikret et helt hus. For de er bare nogle banditter....

lucy

Jeg har 87 kvm til en ilder, men jeg kan lukke af så der kun er 40.
Men når han skal lege med hunden så bliver det hele taget i brug, ellers fylder de for meget  :)