Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hjælp søges

Startet af Amazing Ferret, 21. Oktober 2009, kl. 12:00

Amazing Ferret

Jeg skal have hentet mine to tidligere hvalpe fra Vordingborg på et tidspunkt. Jeg ville høre om der var nogen som havde mulighed for at hente dem og måske køre til Århus med dem

Julie Stuhr

Skal du til juletræf?

For så kan vi godt finde ud af at jeg tager dem med på dagen eller passer dem indtil træffet, hvis det altså haster :)

Amazing Ferret

Nej jeg skal ikke med til juletræffet og nej det haster ikke

PiaLyng

Hvis nogen kunne hente dem i vordingbor - kan vi tage dem med fra juletræffet og til århus :)?

Amazing Ferret

Åhhh det ville være super hvis i ville det Pia  <3

Pipvig

i så fald kan jeg godt hente dem i vordingborg og passe dem indtil træffet?

PiaLyng

så længe de kan komme til juletræffet er der vist ingen problemer :D

Pipvig

nej det kan man vist godt sige... Jeg bor i Næstved så der er ikke så langt til Vordingborg hvis det har interesse. Og det er jo her træffet foregår. Smid en pm hvis det er.

Amazing Ferret

Jeg vil gerne takke pipvig fordi hun vil hjælpe og hente dem for mig - det sætter jeg virkelig stor pris på :D
og stort tak til Pia også fordi hun har tilbudt at tage dem med til Århus for mig  :D

Pipvig

Er da så lidt...
Nu mangler vi jo bare kontakten... :-)

Black Diamond

Det er virkelig godt i fandt ud af det. Det har virkelig pint mig det med de to stakkler. Jeg er så lettet over de kan komme væk der fra og hjem til dig Amazing

lille_jill

^hvad er der da galt med deres hjem nu?

Amazing Ferret

Hende der har dem vil ikke have dem mere

lille_jill

Men hvorfor er de så stakler som Maria skriver?

Black Diamond

#14
Fordi de har skiftet hjem 4 gange på meget kort tid de er kun 2½ år lige som Chucky. Og det er ikke godt for nogen dyr. Udover det så har de været meget uønskede i de sidste to hjem de har haft. Derfor glæder det mig de kommer hjem til Erika igen nu. De trænger til en fast og blivende hjem nu. Derfor!