Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hjælpeløs vildtfotograf

Startet af AlisVolatPropiis, 17. November 2009, kl. 21:52

AlisVolatPropiis


Shamua


Vh. Marianne

Bawa

Fuck hvor vildt mand? :o ..
Sikke nogle gode billeder han fik taget.

Utroligt!!

FerretParadise

Gud en helt fantastisk lille film, og historie. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Gud hvor fantastisk. Hold da op :) <3 <3

Anne

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er en fantastisk rrende og lidt morsom historie!

AlisVolatPropiis

Jeg synes simpelthen det er så smukt....og sjovt....jeg prøver at forestille mig hvad den sæl tænker....og kommer lidt frem til den bare tænker "idiot" :lol: men den har da tålmodighed med tumpen :P


Black Diamond

Jeg har altid drømt om hvis man bare kunne havde været blevet dyrfotograf. De der utrolige oplevelser man får på tæt hold. Suk hvor ville jeg gerne kunne opleve sådan noget. Og ikke bare som turist på ferie rundtur i en bil og se på løver i afrika :P

AlisVolatPropiis

Citat fra: Black Diamond Dato 18. November 2009, kl. 01:10
Jeg har altid drømt om hvis man bare kunne havde været blevet dyrfotograf. De der utrolige oplevelser man får på tæt hold. Suk hvor ville jeg gerne kunne opleve sådan noget. Og ikke bare som turist på ferie rundtur i en bil og se på løver i afrika :P

Virkelig....-seriøst hvis det der skete for mig...altså det oprindelige billede hvor den kommer hen for at bide...så havde jeg virkelig skidt i min våddragt! :lol:

Bawa

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. November 2009, kl. 01:13
Citat fra: Black Diamond Dato 18. November 2009, kl. 01:10
Jeg har altid drømt om hvis man bare kunne havde været blevet dyrfotograf. De der utrolige oplevelser man får på tæt hold. Suk hvor ville jeg gerne kunne opleve sådan noget. Og ikke bare som turist på ferie rundtur i en bil og se på løver i afrika :P

Virkelig....-seriøst hvis det der skete for mig...altså det oprindelige billede hvor den kommer hen for at bide...så havde jeg virkelig skidt i min våddragt! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Black Diamond

Altså en af de afgørene ting for at jeg ALDRIG ville egne mig som dyrfotograf i naturn for BBC eller sådan noget (meget urealistisk ved detGG)
Ville være at jeg ikke ville kunne stå og se på en lille løve unge eks, der døde i vildmarken fordi den blev væk fra dens mor. Jeg havde ikke kunne lade den går vidre alene, når jeg vidste hvor dens mor var.
Seriøst jeg ville prøve at redde dyrne der var i knibe :-$. Og det må man jo ikke :'(

Så nej det er nok bedre at jeg kommer ned i ZOO-logiskhave og ser på dyr der har det godt og ikke lider meen :lol:
Eller holder mig til at tage billeder af mine egne dyr GG

Julie

Det er virkelig nogle fantastiske billeder og en dejlig historie. Det må være fedt at opleve dyrene så tæt på

Soelberg`s SUN ferret


NannaMB

Fede billeder - man skulle næsten tro det var computer lavet.

Julie Stuhr