Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mor og søn...

Startet af AlisVolatPropiis, 20. November 2009, kl. 00:40

AlisVolatPropiis

Nu passer Julia jo mine yngste to mens jeg stresser med eksamenerne, og derfor får Thlayli lige genset barndomshjemmet og sin moooar....


Det er ufatteligt at noget så stort er kommet fra noget så lille...


Her ses så teenageilder i flyverdragt, der får tjekket ører af moar....


Og Maleika i dyb vantro over at "det der" er kommet ud af hende...


Og så en stolt avler....med afkom :)  <3


og nej...han er ikke tyk!  :-$

Billederne er taget af mig, men kameraet tilhører Julia K Beck ;)


cibatuchsi

hvor er de bare dejlige. og ja det er vildt at tænke på at så stor en lækker bamse er kommet ud af en der er så meget mindre..

Julie

#2
årh hvor er de bare dejlige! -men for sørensen hvor er der bare stor størrelsesforskel. jeg vil også have sådan en kæmpe bamse <3 det er virkelig også underligt at det er mor og søn når man ser på farven

PiaLyng

rigtig gode billeder :D
og er vild med de to ilder dyr :D!!

Bawa

Hold fast hvor er han bare en dejlig stor bamse! :love:
Åh, han er da ikke til at stå for! Sikke nogle dejlige billeder :D

Starshineferrets

neeeeej så stor och fin han blivit :O så sött med mor och son!

AlisVolatPropiis

Hvor er i bare søde :D han er ehm...ikke så stor..nok bare lidt tyk og med en pæn del pels...Spero er en del større...
men jeg blev dog overrasket over at se ham i sammenligning med Maleika (den vidunderlige tøs)

Og taaaark for de dejlige ord om min "Lille" hybrid....jeg er meget stolt af ham :D (og de andre :D)

Black Diamond

Hihi, det fik da lige et lille morgen smil frem <3 Sikke nogle søde billeder. Nåårh hvor de er søde.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er de lækre! og sikke en skøn bamse du har! Hvad vejer han, hvis man må spørge om hans vægt :P

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Citat fra: A_M_T Dato 20. November 2009, kl. 09:08
Ej hvor er de lækre! og sikke en skøn bamse du har! Hvad vejer han, hvis man må spørge om hans vægt :P

Selvfølgelig...han er jo ikke en pige :lol: han vejer 1800 (plus det løse) eller det gjorde han for en uges tid siden...han er faktisk ikke så stor en dreng, bare ret vinter eh..trekantet :D og fluffy :D

og tak for jeres søde ord smil og grin :D

FerretParadise

Dejligt med nogle billeder fra dig af. :)
Han er godt nok en fin dreng, han bliver en hård konkurrent på DIF udstillingen. ;)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Okay ja det er jo ikke fordi det er årn unormalt meget mere end hvad andre store basser vejer!
Men lækker det er han godt nok. Man blir faktisk en lille smule missundelig :P

Anne

Whoa! Han er jo gigantisk! Og SORT! Er det virkelig det lille frække dyr der holdt os vågen ved at tude højlydt hele natten da vi var forbi Julia  vores sommerferie? Det er ikke til at fatte.

Barky

Hehe..... Jeg er helt nyforelsket i Thlayli.... Han er bare sådan en dejlig bamse! :D
Mellem os er jeg ikke helt sikker på at Trine får ham med hjem igen...

Hans hukommelse er faktisk ret fin. Han husker alt herhjemme fra, de lege vi legede i køkkenet og alle smuthullerne. (selvom han dog ikke passer dem længere. *G*)
Selv katten der ikke var her dengang, tager han som den naturligste ting i verden. "Nårh ja, det er bare en kat"
Maleika syns også at han er søøøød.. Det er jo hendes lille baby, hendes yndlingshvalp som IKKE måtte blive voksen! Hun får nok noget svært ved at trække ham ind under sofaen hvis hun forsøger på det nu. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia