Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

1. advent konkurrence

Startet af lille_jill, 29. November 2009, kl. 00:00

lille_jill

Idag er det første søndag i advent og derfor vil der blive afholdt en lille julekonkurrence. Som før skrevet, så kører konkurrencen kun i de 24 timer som adventen varer. Man skal derfor ikke være tøvende med at sende bidrag ind.

Dagens konkurrence er en billedkonkurrence. Emnet er frit, billederne må være lige fra dengang kameraet blev opfundet, men må ikke have været vist herinde før. Der skal være én eller flere ildere på billedet.
Billedet skal være sendt ind inden imorgen, d. 29. november, kl. 18 til lille-jill@hotmail.com Bagefter vil der komme en brugerafstemning og vinderen bliver fundet ved midnat.

præmien:




Held og lykke til alle som ønsker at deltage :)

Shamua

Uhh... Der kan jeg jo være med :D

Vh. Marianne

lille_jill

Jeg må lige skynde mig og tilføje, at der altså skal være én eller flere ildere på billedet

Bawa

Er der nogle regler for redigering og sådan?
Ikke at jeg har tænkt mig at gøre det :P (kan ikke uden min egen pc - og den er død!)
.. Men bare sådan for lige at få det på det rene, eller hvad man siger.

Glæder mig til at se hvem der vinder! :dans:

cibatuchsi

er der noget tema, eller kan vi frit vælge;)

lille_jill

Bawa: ingen regler for redigering

Cibatuchi: frit emne, som der står i toppen :)

Bawa

Okay super, så skal jeg da lige kigge kameraet igennem og se hvad jeg kan finde :P

Black Diamond

Weeee hvor sjovt :dans: Jeg havde lige et billede der passede :dans:

PiaLyng

Så har jeg sendt et billed afsted - nær så godt. men jeg deltager :P

Bawa

Så er mit billede også sendt afsted :-$ ..

Black Diamond

Jeg glæder mig til at se jeres billeder  :love:. Og udover det, fed præmie. Jeg VIL vinde :dans:

nok


cibatuchsi


cibatuchsi


Black Diamond

Citat fra: nok Dato 29. November 2009, kl. 00:56
er det advent søndag(idag=

Yep.. Og det er første dag på min skrabe kalender. Glæder mig. De har sq ret i raklamen. Det er virkelig svært at vendte til i morgen :lol: