Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mit super kup!!!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 30. December 2009, kl. 10:51

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Når nu der snart er udstilling, så skulle jeg har anskaffet mig et udstillingsbur, og har lange savlet over de der "hundeklapsammen-bure" da jeg så kunne bruge det til udstilling/eksta/ferie-bur.
SÅ havde jeg set for et stykke tid siden i Jem og fix at de havde nogle ok billige nogle i en fin nok kvalitet til ildere. Så vi tog en tur til byen for at få købt sårn et da jeg også havde fået lidt pengegaver her til jul!
Men da jeg kom havde de ikke flere tilbage, andet end udstillingsmodellen. Men spurgte så en af medarbejderne om det var muligt jeg måtte købe det, det måtte jeg heldigvis godt. og jeg fik endda en god rabbat så jeg kun endte med at gi 225kr for det!!! og det er alstå XL-udgaven....
ER så super glad for det...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ahr sorry, ved godt jeg har lagt det i "andre billeder" for ville ha sat billeder ind men kan sku ikke finde ud af at bruge Imageshack mere!
Beklager :(

Stubba

Hvis du sender billedet til mig (crsd1988@hotmail.com), skal jeg nok smide et billede ind for dig? :) Jeg bruger photobucket.com :]
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ok tak, så må jeg hellere lære at bruge det også.´, siden imageshack nu har tænt sig at være mærkelige!

Stubba

Hehe. Jeg har aldrig brugt det der imageshack :b photobucket er mere logisk :]
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rofus Dato 30. December 2009, kl. 11:09
Hehe. Jeg har aldrig brugt det der imageshack :b photobucket er mere logisk :]
UHH det lyder godt, så er der jo en chance for jeg kan lære det:o)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

har sendt billederne til din mail.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Fedt bur for 225 kr men jeg ville nok være bange for at min pige ville kunne komme ud. Til lykke med dit super kup!!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 30. December 2009, kl. 11:28
Fedt bur for 225 kr men jeg ville nok være bange for at min pige ville kunne komme ud. Til lykke med dit super kup!!!!
Nej ville heller ikke sætte små tæver i det. de vill nemt kunne klæmme sig ud for neden. Men nu har jeg kun fede hanner:o)

Peewit

Tillykke med buret. Håber du bliver ligeså glad for det som jeg er for mit. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Peewit Dato 30. December 2009, kl. 11:48
Tillykke med buret. Håber du bliver ligeså glad for det som jeg er for mit. :D
Tak tak, det tror jeg jeg gør!!! Er de ikke helt magen til hinanden? dit er også det store ikk?

tzari

Minder lidt om malenes? og det brød Tops ud af  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

Suuuper lækkert! :D ..
Jeg tror ikke mine fede drenge ville kunne komme ud,
men pigerne kunne nok med lethed, hehe.

Tillykke med det :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 30. December 2009, kl. 21:06
Minder lidt om malenes? og det brød Tops ud af  :fnis:
Hehe coda har ogsålige vist mig her til morges hvordan man bare klæmmer sig ud gennem træmmerne. så det kommer nok ikke lige med på den udstilling alligevel, øv øv. skal lige ha forbedret det lidt så kan de godt bruge det!