Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Begynde at være ude - Hvornår?

Startet af Danja, 15. Marts 2010, kl. 10:06

Danja

Jeg skal til at have lavet et udendørs voliere til totterne på min teresse, så de kan komme til at hygge og lege udenfor nogle timer om dagen til at starte med og så er det planen at de skal have lov til at være ude så mange timer de overhovedet har lyst til her til sommer.

Men hvornår kan jeg begynde at lade dem være udenfor i nogle timer? Der bliver selvfølgelig lavet et isoleret hus med masser af tæpper, mulighed for læ for vinden osv. Gordo har en fin tyk pels, men Daisy har en noget tynd pels, sådan lidt sommerpels agtigt. :)

FerretParadise

Det kan du godt nu.
Hvis der de har mulighed for at komme ind et sted, hvor der er lunt og tørt, så kan du sagtens begynde nu, med at lade dem være udefor nogle timer hver dag.
Ann Hillerslev.

Danja

Weeeeee! Så skal jeg da helt sikkert igang med at bygge voliere til dem :D

mette11

Mine er begyndt at være mere ude nu...de bor inde, men har været ude hele vinteren et par gange om ugen...bare lige ½-1 time...men nu når vejret er så meget bedre, så kommer de mere ud...

Jeg vil også mene at du allerede nu kan begynde at sætte dem ud...bare start stille og roligt...

God fornøjelse med byggeriet...jeg vil meget gerne se billeder af det mens det skrider frem!

Anne

Jeg er begyndt at tage mine med ud på altanen igen nu også :) bare så længe de gider, men de nyder rigtigt at kunne grave og få lov at snuse rundt og lege derude :)