Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Se hvad jeg har lavet :)

Startet af A.C, 26. Marts 2010, kl. 01:26

A.C

Jeg har været i gang med et større projekt, som i nu kan se resultatet af:
Et maleri af Balders poter:


..Og et af Twiggys:


Jeg startede med at tage en ilder (Balder), noget papir, nogel akvarel maling og noget lakseolie.
Ilderen blev sat på papiret foran olien, malingen kom under poten, som kom på papiret og poten blev gjort ren. Ca en halv time senere havde jeg en masse papir med en masse poteaftryk og træt med glad ilder  :fnis:

Så kom ilderen over på kopimaskinen, for at jeg kunne få forholdene mellem tæer og det, og så malede jeg aftrykkene over på lærred, noget forstørret.
Jeg syntes ikke det var nødvendigt at udsætte begge ildere for samme tur, så jeg nøjedes bare med at sætte Twiggy på kopiaskinen, og bruge Balders aftryk igen...

Så købte jeg en ramme til tre billeder, hvor jeg malede potespor ind over billederne:


De to af billederne blev redigeret, for at det så bedre ud, og når man ser dem tæt på er det tydeligt, men når de bare hænger på væggen lægger man ikke mærke til det... Her er de så:






Håber i kunne lide, hvad jeg havde at vise, for det var alt jeg havde  ;)

P.S. sorry billderne er så dårlige, men gad ikke gøre mere ved det, for jeg er træt nu :P

Soelberg`s SUN ferret


super god ide, ser rigtig godt ud

A.C

Tak :) Jeg er også selv ret tilfreds med resultatet... Det er hyggeligt nok at have noget "personligt" af ilderne på væggen :fnis:

FerretParadise

Hvor er de bare over fede. :) :)
Jeg elsker poter. <3
Ann Hillerslev.

A.C

Hehe, ja det kan jeg se ;) (fed avatar og logo)...

Sølvsten

Der er en super idé og ser rigtigt god ud

FerretParadise

Citat fra: A.C Dato 26. Marts 2010, kl. 12:52
Hehe, ja det kan jeg se ;) (fed avatar og logo)...
Ja Zefyr's pote er jo mit opdrætter logo, og jeg har 4 af dem tatoveret i nakken.
Så ja, jeg elsker poter. <3
Ann Hillerslev.

A.C

Ej hvor fedt :D Du siger bare til hvis du vil have malet et par billeder ;)

Bawa

Sikke en sød idé :) ..
Jeg har også selv tegnet Emmas pote-aftryk.

pinkroses

Ej, hvor godt lavet A.C  :dans:
Jeg er misundelig  :P
Nu brokker vores totter sig over at vi ikke har pote-aftryk af dem  :fnis:

A.C

Hihi:) Det er ikke så svært at lave, og lærrederne har jeg købt til 13kr stk med ramme og malingen har jeg købt til 20kt pr tube, så det er ikke engang en dyr omgang...

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

A.C

Mange tak :) Jeg er også rigtig glad for dem, og faktisk lidt stolt 8)

pinkroses

Citat fra: A.C Dato  5. April 2010, kl. 19:25
Hihi:) Det er ikke så svært at lave, og lærrederne har jeg købt til 13kr stk med ramme og malingen har jeg købt til 20kt pr tube, så det er ikke engang en dyr omgang...

Nej, men tror ikk lii jeg kan finde ud af at lave sådan noget her  :fnis:
Jeg laver blyantstegninger og det er vist det  ;)
Har dog sagt at jeg engang skal prøve at male på lærred  :dans: