Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vi har været i regnskoven :)

Startet af A.C, 9. Maj 2010, kl. 23:20

A.C

Ja, når man nu bor i Randers er man nærmest forpligtet til at tage i Randers Regnskov ind i mellem, og vi fik nogle rigtig hyggelige timer ud af det :) mange af dyrene er frtigående og er efterhånden så vant til mennesker at man kan komme ret tæt på dem, men jeg holdt min afstend (hvor må det være hårdt med alle de mennesker og blitser hver dag) Her er så nogle af de bedre billeder (næsten alle uden blits) jeg fik med hjem:

Kæresten (til højre) og mig (til venstre):


Og her kommer en masse dyr:































Håber i kunne lide dem  ;)


FerretParadise

Jeg synes det var nogle rigtig dejlige billeder. :)
Jeg kunne godt tænke mig, at besøge Randers Regnskov en dag. ;)
Ann Hillerslev.

Bawa

Åhh skovhunde, jeg ELSKER skovhunde! :love:
Og jeg elsker Randers Regnskov. Dejlige billeder!

Malene

Mener du ikke at det er kæresten til venstre og dig til højre? :P

Men det er nogle gode billeder. Jeg kan rigtig godt lide det med krokodillerne :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

Der er altid dejligt i Randers Regnskov. Lækre billeder :D

cmkh


Shamua

Dejlige billeder :D... det er lidt sjovt, for min kæreste har forsøgt at lokke mig i randers regnskov det sidste halve år. Nu blev jeg helt tændt på at tage en smut fordi.. tak  :D

Vh. Marianne

PiaLyng

eeeej! jeg vil i randers regnskov igen !!
Gode billeder !

Line

Regnskoven er så hyggelig!...  :) og flotte billeder...

men åååhh billed 4 vækker gruuuuusomme minder! Den (L-o-r-t-e) fugl har de også i JesperHus Blomsterpark, og hvor har jeg bare taget mange slørede billeder af den  :X Så sidder den bare og ser ud som om den ikke bevæger sig OVERHOVEDET, men tager man et billede!!  :X Så har den bevæget sig med 500km/t!  :X og det giver da bare slet slet IKKE et skarpt billede altså... Har de lært den i regnskoven at sidde still på billeder?  :lol:

Starshineferrets

wow! vilka bilder! Och vilka härliga djur! Dit skulle jag vilja åka någon dag!

Sølvsten


Soelberg`s SUN ferret


åhh jeg elsker at komme i Rander regnskov altså  <3

A.C

Citat fra: Malene Dato  9. Maj 2010, kl. 23:38
Mener du ikke at det er kæresten til venstre og dig til højre? :P

Men det er nogle gode billeder. Jeg kan rigtig godt lide det med krokodillerne :D

Jo selvfølgelig... Altså ind i mellem er det bare svært med højre og venstre  :S
Ja, jeg fandt dem selv og løb så ned til kæresten "du skal med her op der kan man se dem alle sammen rigtig godt, kom nuuu, ja ja de er fine, men nu skal du altså se på krokediller!"  :lol:

Citat fra: Shamua Dato 10. Maj 2010, kl. 00:20
Dejlige billeder :D... det er lidt sjovt, for min kæreste har forsøgt at lokke mig i randers regnskov det sidste halve år. Nu blev jeg helt tændt på at tage en smut fordi.. tak  :D

Jamen selv tak, Jeg er rigtig glad for deres løsning med at man kan lave sin billet til sæsonkort, så nu kan vi tage der ind så tit vi har lyst :) man skla bare gøre det først på året, så får man mest ud af det :fnis:


KariN

Sikke nogle dejlige billeder :D

Jeg er da helt vild med de der Skovhunde :D hvor ser de dog søde ud :D Jeg må også en tur i Randers Regnskov en dag ved lejlighed :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A.C

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det :) Der går rygter om at de vil udvidde og lave europas største zoo  :o Det er jeg spændt på at se...