Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvilken løbegård benytter du?

Startet af PetPile, 4. Juni 2010, kl. 13:17

PetPile

Jeg er begyndt at sy tæpper til løbegårde, og inspireret af dette, vil jeg meget gerne høre hvilken løbegård du benytter.

Post evt. et billede af den samt mål.


Med venlig hilsen
Jeanne
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

cibatuchsi

vi bruger nogen hjemmelavet løbegårde, så deres mål kan du vist ikk bruge til så meget...hehe

FerretParadise

Jeg bruger en Marshalle Playpenn:

http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FC305&Category_Code=2Playpens

Jeg har den desværre ikke hjemme, den er i Norge, så jeg kan ikke give dig nogle mål.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Jeg kan desværre ikke linke til den jeg har for den er åbenbart udsolgt. Jeg kan oplyse at det er en med 8 paneler hvor hver panel er 24¨ = 60.96 cm

Jeg mener at marshalls smal animal pen er 18¨= 45,72 Uden dog at ville hænges op på det. Dem kan man få med 6, 8 eller 11 paneler som standard.

Men det er altid rart at tæppet er lidt større end "løbegården"


PetPile

FerretParadise:
Det er godt nok en flot løbegård!
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Sølvsten

Citat fra: Sølvsten Dato  4. Juni 2010, kl. 14:15
Jeg kan desværre ikke linke til den jeg har for den er åbenbart udsolgt. Jeg kan oplyse at det er en med 8 paneler hvor hver panel er 24¨ = 60.96 cm

Jeg mener at marshalls smal animal pen er 18¨= 45,72 Uden dog at ville hænges op på det. Dem kan man få med 6, 8 eller 11 paneler som standard.

Men det er altid rart at tæppet er lidt større end "løbegården"



Hov og så har jeg en løbegård af Olsens design men den er alt for stor til at sy tæpper til.

PetPile

Ja det er jo også begrænset hvor brede fleecerullerne kan være :P
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile