Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mailo ..

Startet af Stubba, 13. Juni 2010, kl. 21:26

Stubba

Ja, jeg ved ikke om jeg har placeret denne tråd rigtig. Men ja, here goes!

Mailo har i løbet af den sidste måned eller to ændret sig.

Han voldtager Rofus en sjældent gang. Det virker underligt for mig, når han jo nu er kastereret (og blev det i november) ..
Derudover lugter han frygteligt! Det er blevet ekstrem slemt her på det sidste .. Og så er hans pels begyndt at blive orange.

Ehm .. Derudover har Rofus lidt svært ved at acceptere Mailo. Som om han er mere mand end Rofus.

Jeg er igang med at undersøge det implantat man kan give, så hvis I har erfaringer vil jeg gerne høre dem!

Jeg kom til at snakke med JulieStuhr, som spurgte om han havde fået fjernet det hele da han blev snittet .. (så det skal jeg lige se), men burde det ikke være noget dyrlægen ville informere mig om?

Er der andre årsager til det? .. Vi tager et smut til dyrlægen (jeg skal lige have ringet og fået en tid) .. Men udover dette fejler han intet, han er fit for fight som han altid har været, spiser, drikker og alt det der ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Nåja. Det glemte jeg at nævne ..

De leger sammen hver dag. Og sover sammen uden problemer. De båtter sammen. Men nogle gange går deres leg over og bliver en aaanelse voldsom efter mit hoved.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Charlotte

Hvis han parrer den anden han, er ved at blive gul (du skriver orange, men det er vel gul), og stinker frygteligt, så vil jeg sætte mine penge på at han ikke er kastreret ordenligt. Se ham mellem bagbenene. Sidder der en kugle tilbage? Og ved du om de begge blev fjernet da han blev kastreret?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

mette11

Jeg vil også mene at det kunne lyde som om han ikke er kastreret ordentligt. Prøv at få en dyrlæge som har rigtig meget forstand på ildere til at se på ham...
Hvis det ikke er det, så kunne det tyde på at han har nogle hormonproblemer. Jeg har en dreng som også er kastreret, men som også vil parre ind imellem. Han er tjekket og der er intet galt, ud over at han har nogle hormon-problemer...han har fået et implantat og det har virket...han har ikke ville parre længe...det er rigtig dejligt, for det var sgu pænt belastende!!! Han er bøsse, så det gik kun ud over en herhjemme, da de to piger ikke havde nogen interesse!! Tosse-kræ!! Det er over 1 år siden han fik sat et implantat i og han har det fint og har ikke de lyster mere...

Anne

Som jeg også skrev på fantasy så lyder det 100% som hormonproblemer. Enten fordi han ikke er kastreret over eller fordi han har en hormonel forstyrrelse (i værste fald binyrekræft). Har han en sten der sidder i bughulen er det meget vigtigt at den kommer ud da det kan give kræft, men er det hormoner der lkaver ballade ville jeg give et implantat, og er det kræft overveje operation oveni implantat