Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Godt nyt med Tjalfe

Startet af Dark Crystal, 7. Juli 2010, kl. 12:25

Dark Crystal

Jeg ville bare fortælle at det går rigtig godt med Tjalfe. Han er ved at havde taget sin vægt på igen. Han har taget over 200g på siden sidst. Han er glad og alt. Og det går bare rigtig godt med ham.
Han nyder de små vapser vi har fået ind i huset. Og han er bare så god til hvalpe. En rigtig lege onkel.

Han er oppe på 945g igen nu. Hans pels er flot, og hans øjne klare.

Så jeg er ikke bekymret for ham mere.

vi valgte at give ham Parfolin olie (mener jeg det hed) efter et godt råd fra Sara. Og det hjalp. Han må havde haft en hårboldt i maven, som havde lavet en masse rod i ham.
Men alt i alt, han tager fint på igen, og det går bedre og bedre nu. Han har masser af energi igen og er bare en herlig dreng hele vejen igennem.

Det er så dejligt   :dans:

FerretParadise

Hvor er det dejligt at høre, at han har fået det godt igen, og taget så meget på.
Han er så sød en dreng, så dette varmer virkelig mit hjerte at læse. :)
Super godt, at du kunne få et godt råd af Sara, som så har hjulpet, og at det ikke var noget mere alvorligt med ham. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi


Dark Crystal

Ja, det virker til at havde været noget forstoppelse. Og det er helt fint igen nu. Og ja, han er bare en dejlig dreng jeg slet ikke kan udvære i mit liv.

KariN

Det er da dejligt at høre :D Godt at han tager på og virker frisk og glad :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3