Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Afstemning: Knitrende Produkter

Startet af PetPile, 16. Juli 2010, kl. 11:51

PetPile

Hej alle søde ilder-ejere.

Jeg blev i foråret på DIU foreslået at lave produkter der knitrer, da ildere angiveligt skulle elske dette.

Inden at jeg giver mig i kast med et så stort projekt, vil jeg dog gerne høre om der overhovedet er interesse for det.

Hvis du klikker "Ja" må du meget gerne skrive hvilke produkter du kunne være interesseret i, som skal knitre. Om det skal være nogle nye produkter, eller om jeg skal sy knitrefolie ind i nogle af dem jeg i forvejen har.

Priserne vil matche dem på siden og det vil højest komme til at koste 5,- ekstra.

Du kan se tingene her:
www.petpile.dk/produkter.html
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg tror mine ville sys det var sjovt med noget de kunne bære rundt på, tykke i og sårn! altså noget legetøjsagtigt!

Julie Stuhr

Ja, eller en hyggepose der knitrer. Altså som de kan være i og slås i.

Shamua

noget de kan løbe igennem som knitrer :)

Vh. Marianne

Namilla

Jeg havde nogle knitre-bolcher fra loppetjansen (egentligt til katte, men hvis man vælger dem uden cat-nip så er de også gode til ildere) og dem var mine drenge i hvert fald glade for... de var tilpas små og lette til at de kunne bære rundt på dem.

PetPile

Tak for respons.
Der er nogen rigtig gode forslag imellem.
Jeg har i samarbejde med Ferretopia oprettet en konkurrence, hvor man kan foreslå produkter.
I kan, hvis I vil, foreslå tingene i konkurrencen og dermed have chance for at vinde en præmie, nemlig tingen udført.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile